30.5.17

「中藥浸浴」@ Jammy Beauty House 聚美


😁唔知有冇朋友同我一樣鐘意 「中藥浸浴」?
可能我自己本身已經戒咗幾年西醫,聞到中藥味就覺得好舒暢,所以特別有感。
而且香港地寸金尺土,美容院要做「中藥浸浴」呢樣野,真係又花時間又花地方,而且本大利少,真係好少好少好少地方有得做,除非好家庭式或者好老字號。(蒸腳果種唔算數嘿…)
而係土瓜灣既 Jammy Beauty House 就有呢個service!
大大間房💥,浸完中藥就做按摩或者做埋facial,做曬所有野仲有私家浴室選擇沖涼與否🛁🚿
幾千尺地方,樓上樓下兩層唔洗迫又唔洗爭地方,某些大房仲有埋獨立洗手間,一間房入邊完成曬事前事後既準備。😂
仲有,d 中藥包係可以隨自己需要選擇既,我就選去濕包,浸到中途已經起作用見效💦,所以唔好話外浸幫唔到忙嘿~

溫馨提示,浸中藥要預早book 定,因為中藥包要cooking time !
同埋book 咗就盡可能唔好甩底,因為個包包已煮,留唔到下次!如果book 完甩底,店家遲早唔做呢個services 就唯有大家攬住喊啦😵
(我影呢張相既當日,係黑雨🌧!亦即係前兩日,我都風雨不改一定要去,就係唔想好既野失傳)

介紹到呢到緊係要講下價錢,所謂本大利少的價位就係:
「中藥浸浴」$280一次
+ 加埋全身淋巴按摩1.5hrs 套餐試做價只係 $628
+ 加埋法國 Raffine 水份 facial 套餐試做價$500

我無咩補充啦… 如果你搵到地方產品療程服務相同又比呢到便宜既話你留言我知啦。

-----

Facebook Fans Page : https://www.facebook.com/Jammy-Beauty-House-771433742883434/
地址:土瓜灣馬頭涌道74號地鋪
Tel:2312 6303

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...