28.9.09

久違了的敗金文 (curel and givenchy)

因為去修眉的關係,路過了cwb 的 渣( 癲 )坊出口
見到成條電梯既廣告都係屈記新入的花王 CUREL 系列
WOW!!! 就用左5分鐘時間... 衝上去買!




我今次算係好收斂喇 ~
只係買左一 SET 廿日用既 SET 裝 (內容都幾豐富)...
其實我最想買 CUREL 既卸妝蜜
問問BA 姐姐... 先知道原來卸妝蜜改左包裝
一聽到... "改左包裝"
立即停一停手...
Y ? 因為SOFINA 呢個牌子既教訓 law
呢個牌子出曬名,一換包裝就新不如舊嫁喇...
雖然花王同SOFINA 好似完全無關係
不過 ~ 都係小心 D 好
既然有細版既 試用裝 ~ 都係買左細版試試先喇


內容物 :



卸妝GEL 30G
潔面乳 90ML (呢個好似係同貨SIZE 一樣)
MOISTURE LOTION 30ML
MOISTURE FACE MILK 30ML


四件野,多謝你 $130 元


呢個SET 裝有2 款GA... 有興趣可以去屈仔睇睇
無香料,無色素,無酒精,而且防敏防刺激
剛好岩曬轉秋天...
$130 抵玩喇..................


近日仲入左呢個牌子既野...
GIVENCHY


我對這個牌子... 挺陌生的
不過... 很想試
因為很久之前為了入手它家的 9宮格化妝品,試過遠在台灣訂回香港
加上這個產品在官網中的形容令我中毒...
http://www.tw-givenchy.com/skincare_sparkling002.html
水晶靈保濕清透乳霜
適用中性至混合性膚質質地柔細如絲絨般的白色乳霜適合一般中性、混合性肌膚適用,配方中除了晶瑩氣泡保濕複合物外,還添加吸收力極強的控油微珠,可吸收分泌過多的皮脂,有效控制出油的現象,避免擾人的T字部位出油,使後續彩妝加倍持久,提供肌膚密集保濕,並賦予活力能量,使肌膚細柔粉嫩不泛油光,煥發晶瑩剔透的光彩。

使用方法
早晚使用於水晶靈保濕清透/滋養乳霜前,利用化妝棉或直接以指腹塗抹於全臉肌膚,輕按壓即可。

● 測試結果
針對受試者進行保溼度臨床測試的效果調查,發現使用2小時能增加52%的高度強效保濕力,並且在使用1個月後光采效果增加26%。
水晶靈保濕清透乳霜
50ml/NT$ 1,900


那些我HIGHLIGHT 了的字... 實在太不可思議喇
所以我就想買它回來陪陪我過過冬天...
看它是否真的這麼強 ! HAHAHA
zyaoeq.gif
後記 :
要謝謝男朋友大人送了我一部NOTEBOOK
我用電腦不需要再同細佬大人打交喇 :P

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...