25.6.09

令地底人 O 咀的問問與答答

趣事 1 :
經常遇到有人問,你知唔知呢到附近有冇巴士去屯門? 去葵涌?
荔枝角?
ok,fine ... 我識既都會答到你
唔識就無辦法...
之後收到既回應係...
有冇搞錯呀? 你地唔識路ga?
!#$^*(%%$
我認我唔多識路
但你問緊既係巴士路線 , 唔係我公司既 好唔好??
答到既我盡幫,答唔到 唔好話人先得GA MA...
===================================
等於,你會唔會去mac,問nars 既aqua gel 好唔好用?
個BA 如果用過,都可能答到你。未用過又點答?
OR ~ 佢點解係要佢既COUNTER 到 SELL 另一個牌子呢?
邊間公司出糧出佢先?



Photobucket
趣事 2 :
又係一d 我唔識答既問題
話說 大約2年前左右喇... 合併前... 個時尖沙咀個邊仲鑽緊地
出左d新聞話驚下陷


有個客黎問我 尖咀個邊 將會落成既車站叫咩名?
下?! (唔講得ga wo)
唯有話唔好意思 ,未清楚...
再問... 咁幾時通車?!
下?! (站都未起好,又未試車,點知wo )
都係唔好意思,唔清楚...
下一個問題...
真係令我呆曬...
咁依家鑽地鑽到去邊個位呀?
下!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你咩都幫唔到,咩都唔清楚,你係唔係做呢間公司ga?


呢個客,最後送左我一個投訴
原因係... 我咩都幫唔到,咩都答唔到...
不過更奇怪既係...
佢既投訴 係半年之後先投...



Photobucket


趣事3 :
(事發在晚上9時左右)
女客 : 我想問 "呢到" 收幾點?
金: 阿? 你係問緊尾班車幾點?
女客 : m... 唔係... 我係想問呢到收幾點.... (堅持)
金: 咁你預番... 尾班車之後我地就收 ,所以尾車往xxx 既時間係幾多幾多...
女客 : 唔係唔係... 我想知呢到收幾點...
金: 你其實想問咩呢? (不耐煩... 因為完全唔明佢想點)
女客: 我想問你收幾點?
金: 下?! (look 大眼望住佢...)
女客: 係呀... 咁你係到 ~ 我先有人比我問路ma,我驚今晚番黎 無車搭,無職員答我呀
金: 咁你不如依家問左先,我就快收工....


好在佢係女... 否則我會好驚...

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...