25.6.09

咪喵 ~ 珍珠系列

呃 POST 文...


嗯嗯嗯...
熟 咪喵 既朋友都知道

番到香港
日飲夜飲
都係飲 "檸檬頭"
經過我打聽後... (問左 靚靚煮飯婆)
原來香港都有"珍珠"賣
所以叫左 G小姐 幫幫忙
去佢最近既 城中超市 搵一搵
...
搵到...
我都唔放心
我都要自己試一次 先再教咪喵
因為驚佢自己一個人 唔識煮
得隻隻喵... 邊幫到手?
SO...
順便出下篇 溫情POST
大家將就下睇睇喇~


我最初叫G小姐 買既係右邊...



地瓜粉圓...
但當 G小姐發現有... "波霸"粉圓之後
立即CALL 我...
問我買邊隻先好?
我呢D人.... 有選擇恐懼症既
緊係叫佢買曬 2 隻... 唔洗諗... HAHAHA


好喇 敗金族試驗...
先將電飯BO 放水煮滾
再倒入 ... 一粒粒好似盆栽 D 肥田料既珍珠入去



唔好以為得好少...
發大左
好得人驚GA !!
我按左一小時煮....
但我個人心急... 大約45分鐘就去打開蓋



搞 2 搞...
一粒二粒已經沈曬底...
之後我再關番BO 蓋~
又得佢...
再多15分鐘喇...
再去望下~
OK LA ...(個樣)
拎一兩粒出黎 試下~
"通" 左 !! 個心唔實~



立即將佢地拎出黎...
沖冷水... (我用水機既凍個邊... 所以係冰冰地既凍水)
之後 唔洗話將D 水都飛乾曬既...
因為我要落糖去養住D 珍珠....
我用左黃糖...
倒左好多好多好多落去....
再加番少少水養住佢... (絕對要用冰水養住 否則會變到好似飯咁)



由於敗金 唔可以飲奶茶 (會肚痛)
所以我買左支豆漿....
將之前黃糖水養住既珍珠 飛一飛清水
留起D 珍珠 ~ 就放落豆漿到
HAHAHA.... 好似紅豆冰呀!!



我個人
好浮誇~
所以... 半個樽都係珍珠
哇哈哈哈哈哈哈哈!!!!!



依家... 想要個杯入邊有幾多珍珠都得喇!!!
喵~
能不能解你一點點 思鄉之苦唷? ^^


=================================
後記
喵 你最好用飯BO 煮唷
因為你用火黎煮 我會好擔心... 因為要煮成個鐘
你應該唔會好專心睇火
SO ~ 電飯BO 真係最好既幫手


我今次用既係 "地瓜粉圓" ~ 都OK 呀 ~ 幾Q

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...