9.8.11

Zensation Blemsih Thermal Clearing Device ( 溫熱藍光淨痘導入筆 )

Zensation Blemsih Thermal Clearing Device 溫熱藍光淨痘導入筆 ( 下稱: 藍光筆 )


取得這支筆已經一段時間了,開封很久... 也使用多次...
只是懶懶﹑拖拖﹑HEA HEA... 之下,又讓一眾有暗瘡困擾的絲打久等了。

***

先說說這支藍光筆的內容,
它主要針對初起的豆豆,以藍光殺菌及減退紅腫,
基本上,若果豆豆的「潛能」不是極大的話... 使用一次後,就會被幹掉了。


使用方法
步驟 1 放入電池
•    推下儀器背部的電池蓋,根據電池 +/- 圖樣放入1枚 AA 電池。

步驟 2  按下電源開關
•    按下電源開關後,儀器會發出聲響,表示準備運作。電源顯示燈 (綠色)會亮起,同時操作顯示燈 (藍色) 會約每2秒持續閃動。

步驟 3  等待預備聲響 (約 30秒)
•    操作顯示燈 (藍色) 的閃動變得頻密(每2秒閃動3次),同時發出連續 “Bi-bi-bi” 聲響。這表示儀器已達到適當的治療溫度,可以隨時開始療程。

步驟 4   按下開始按鈕
•    按下開始按鈕,使閃動中的操作顯示燈(藍色)轉為持續藍色,治療探頭亦會發出藍光。療程進行時,儀器會大約每6秒發出 “Bi-Bi”聲響。

注意:如15秒內仍未按下開始按鈕,儀器發出連續 “Bi – Bi- Bi” 聲響並自動關機。

步驟 5  治療痘痘
•    輕輕將治療探頭接觸痘痘位置上。(使用的力度不會影響治療效果,但過份用力有機會造成紅印)

•    每次療程時間大約需要2 分鐘。完成療程後,儀器會自動跳回步驟 3。請再按下開始按鈕,開始新一次療程。完成所有療程後,按下電源開關,儀器會發出一下聲響,表示關上儀器。



當你看到藍光筆如下圖的亮起,此時你就可以將筆頭對準那惱人的豆豆,進行療程。




***

我自己使用的話,在每隔 6秒的那個提示聲響起的同時,我就會微微調節一下位置,
在豆豆的偏左一點點的位置,或是豆豆的偏右一點點位置,各停留一下...

個人認為這個動作更加可以對付豆豆所引起四周的痛楚。



***

在使用多次 / 多月之後,我認為此筆對剛起的冒起的瘡 ( 甚至係經常在我身上出現的石頭瘡 ), 真的有效!!

雖然這段時期的途中,我也有石頭瘡的痛苦記錄...
不過在使用此筆後~ 仍會立即感到痛楚得到舒緩,整塊面本來因為石頭瘡的「拉扯」痛感都得以減弱。

而其餘的大部份時間,那些想冒起的豆豆... 我都有以藍光筆配以其他不同種類的產品,把它們幹掉...
所以,我才得以總是大部份時間,以無豆的面龐示人~



事實上,都因為當一個 beauty blogger 也是有責任 keep 好自己的肌膚,保持最好狀態示人,
而非單純,只賣文字的。

***
有關更多 ZENSATION 的資料,可以參閱它們的 HK 官方網站,
很多時候產品除了可以單買之外...
還會有 SET 裝以特價發售的 :
http://www.zensationbeaute.com.hk/main.asp

6 則留言:

  1. 我都未用tim!!!
    下巴時不時標幾粒,試下佢掂唔掂先

    回覆刪除
  2. 甘你係配咩產品用??我右邊面既瘡又紅又腫,都差唔多成年都未好番,成日都唔斷尾,爆完又再蘊釀過,好sad>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. HEY ! 我諗你呢個係毛孔角化!! 我比呢種問題困左好多年喇!!!
      係唔係紅腫,痛,等極都無白頭... 有時放血會謝,有時放血都唔識謝又番兜???

      如果係,提議你買 GEL PLUS !! $1XX 係萬寧就有 ~ 星期五六日去買,分分鐘有 75折添!!
      詳細用途我可以再教你,不過你要話我知你係邊種問題先 (即係... 係唔係我講呢種)

      刪除
    2. 係呀!!!!但以前會痛,而家就冇左痛.
      黎M前仲谷得仲大粒,擠佢就有血留,但都唔知擠唔擠佢好.
      有一兩次實在係太大粒,我忍唔住手擠,出左膿,以為會好番,點知都冇好番.....
      我今日去千葉草買左啲支筆同啲個牌子既暗瘡水(平過SASA),唔知得唔得...
      我都有問BA有關GEL PLUS,佢話係更新皮膚用.我冇買到,
      可能係我冇講清楚我既狀況俾佢知,淨話係石頭瘡
      我買左NEO STRATA 既HQ SKIN LIGHTENING GEL,個BA SELL我話啲隻去印好.係咪真?
      謝謝你詳細解答~~

      刪除
    3. 唔好咁講喇! 幫得到多一個人,就一個人!
      我自己生過石頭瘡,我知有幾痛AND 幾影響生活,絕對明白 !!!

      如果你 CFM 係石頭瘡,不如做多D去角質既動作,當然,可以特別針對某D 你會翻兜既位置喇!!
      唔一定要買 GEL PLUS,不過我會建議你用佢因為我都用緊!

      先做去角質,再做淡印喇! 否則D淡印既原素都入唔到皮膚底,做左等於無做 :/

      WELL... 歡迎你隨時留言!
      認真的,能幫一個人就一個人喇! 我要多謝你相信我!! :)
      加油丫!! 靚既皮膚唔係一朝一日的!
      但只要有心,大家都可以變靚!!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...