15.11.09

當奶油遇上食物...

好爛的題目呀

大家睇完笑一笑就算喇...


話說之前迷上了 DIY
自己買左幾 LOG 閃石...
由大陸石買到台石...
買到台石都不能滿足之後就改去買.... "仿奧石" ... (價錢都很平嘛...)
最後買左 "奧石"
可惜嘛 !! 我將D "奧石" 比細佬,同細佬女朋友一睇... 就知係 "假"
(皆因佢地 2人曾經同奧石天天相對,一睇就話... "膠黎JA ! 你買幾錢 ... 囧囧囧!!)
真係浪費曬我 D 錢 ~ 仲要傷我既心



好在同一個賣家,雖然奧石係流料
不過都有少少收穫既...
我買左... 二百粒食物仔




好壯觀呀
今次做左 "敗 BLING 族"


比 D 近照你地睇 ~









當中我最愛是這個蛋糕 ~
好精美呀!! 蛋糕中既生果仔 粒粒都睇到 ~

(橙色果粒係 ? 香橙加火龍果嗎???奇怪仔仔...)



我的好友們有福了,下次... 又整 D 古怪手作仔過你地喇~





BLING 族後記 :
近日忙到 囧 左... 請容我打一篇與美麗無關的文喇~
OK ~ BYE LA !!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...