22.10.14

[ 分享 ] 優惠價 $228 體驗 冷凍無針亮膚療法 加送 50分鐘 香薰舒緩身體按摩


又有好野益大家,話說勁喜歡試美容院服務既我,
近來試到好野。

先莫講我個人體驗,比左條 link 大家登記先:

優惠價 $228  體驗 冷凍無針亮膚療法  加送  50分鐘 香薰舒緩身體按摩

==========================================

今次 post 呢篇文,首先 post 試做 link,原因係因為呢個療程真係堅正!

除左我自己親身體驗,覺得非常唔錯之外,
我同我學校既師妹傾計(佢既工作就係 BG 內既美容師),連佢都話呢個療程用既機好正。



So sad,係成個療程中我並無影到相,因為太急趕的關係 (我遲到),
都唔敢再叫美容師幫我搞呢樣搞果樣。

頭一 part 流程係清潔﹑針清﹑修眉;
第二 part 係 Q10 精華導入,以熱程式 38 - 40 度作導入。。。

(已經睡著了)

哈哈哈!
還好,來自官方的資料,原來還有下半部,
第三 part LipoMed 精華導入,冷凍程式 10 -12 度;
第四 part Q10 滋養面膜按摩;
最後 Q10 抗敏水療面膜。

(繼續睡死。。。)

==========================================

來看看我當天,睡醒以後,在 Instagram 發佈的:


是很窩心的體驗。
忙得不得了的日子,靜下來,停下來,為自己保保養,
慢慢的沐浴後,再在如此漂亮的窗景下來個下午茶(這是 BG 銅鑼灣金朝陽中心的窗境),
而且,這個有小點提供的下午茶已包在療程的銷費之中。


Beauty Glow 的特點之一:



如媽媽般好,隨四季不同時分包你養生湯水,這點是我非常熱愛的。

================================================

回到療程,這個療程過後的整個星期,整個皮膚的柔軟度﹑保濕度都非常之好,
特別在療程後第二天,我已經忍不住叫了很多朋友點擊試做連結去報名。
因為以 $228 來購入這個享受和服務和效果,真是極之值得一試。

當然,在看這篇網誌的你們,我也是非常的推薦大家一試這個療程,
特別在這個轉秋的季節,做好皮膚的基礎,非常的重點唷!



預約熱線:3980 9838
Like Beauty Glow Facebook專頁」更可免費得到免費專業修甲服務。
(數量有限,先到先得) 
*
優惠只限21歲或以上新客戶。
------------------------------------
Beauty Glow
(銅鑼灣店) 地址:銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37 (時代廣場對面)
(尖沙嘴店) 地址:尖沙嘴加連威老道2-6號愛賓商業大廈3 (The ONE斜對面)


[ 療程由廠方提供試做 ]


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...