28.8.09

我的新相機~ CANON IXUS 120IS

好耐之前做PART TIME 買過一部相機送比自己
自從壞機之後... 一直都未有去睇過新機
琴日終於都拎起心肝... 揀左一部自己既相機喇!
之前寫BLOG 既圖片...
都係借媽媽既相機黎影
今日擁有左自己既一部 ~
好開心好開心...
以後都會影多D 相...
不過唔知出文會唔會仲係咁慢呢? ...orz..................



呢部係 CANON 新出既 相機... IXUS 120IS
真係 USER FRENDLY...
連我呢D ... 同科技談不上關係既人都識得用 (唔睇說明書都OK!)
hehheeeee... 多謝送呢部相機比我既人呀!!
如果唔係你捉我去揀機...
我又唔知要拖到幾時先捨得入去電器鋪選機喇 ~
我會將佢帶係身...
影到d 咩靚靚相都會同你share ga !!!
就好似未有呢部相機之前咁... ! 不變~ !!


琴日仲買左d 好得意既野...



學習卡已經出到貳喇!
壹我都仲未買... hahahaaaa (out 曬喇...)
又會咁快既?!
為左要緊貼d 後生仔用既潮語真係要買番盒...


我打開左黎睇...
oh?!
有個潮語... 真係... 考起我
不如大家又估下點解?
"葡萄" <<<<< 呢2個字... 到底點解呢?
唔好答我係水果... 我會k 你頭的 ...
"爆seed" <<< 呢個呢???
有同事話... 係唔係屁股太大... 坐"爆sit" wo..............暈倒...
"變磚"<


"碌過"<

hahahaaaa


...
晚安!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...