24.10.10

我愛的,仍深愛...

靜下不代表能忘記...
沈默有無限種義意...

假如我的生活能常如家中的化妝品一樣繽紛燦爛,新鮮感滿載 ~
多好...

***

M.A.C 「A Tartan Tale Collection」
2010年10月28日於FACES
2010年11月1日 全線發售




DISNEY 系列之後又一瘋狂系列...
格紋包裝,由掃套裝... 到眼影盤,由唇妝組合... 到胭脂盤 ~
格紋眼影,煙薰眼線筆,PIGMENT,指甲油...
錫盒SET 裝,眼唇套裝連格仔小袋...

講都講到我口水乾...



未到聖誕節買禮物送人之前,先殺我一頸血...
卻又令我死而無憾的 ~ 就只有 M.A.C



***

雖然 M.A.C 的掃 SET,掃子質素例排不如原裝SIZE 好  (但也不劣的丫...)
又如何?...
你望下...



它們已經進化到... 不是單是用 "實用" 來形容,而是一個 FASHION
我心諗: 今次的化妝袋,根本唔係用黎放化妝掃的 -_- ,而係用黎 "曬" !!

把帶子調較到適合的長度,然後放在身上 ...



就好似為自己戴上一個寫住 "M.A.C 迷" 的 nameplate 一樣

至於,那些迷李的 BRUSH,我唯有放係之前幾套掃SET 那邊暫住吧 !
我要陪格仔袋 ~ 去同陽光玩遊戲lu... XD

***

眼影盤與唇彩盤



官方最漂亮而又睇到錯中複雜的廣告照中...  
竟然沒有將樓下這缺貌美的六色放進去 (泣)

TWIST OF TARTAN EYE SHADOWS



淡粉紅 x 金 x 綠 x 桃紅 x 紫 x 灰                        <<< (即係"七"彩)
對於我來說,一個盤子包括由深至淺的近似色組合已經太多了...
除非像樓上這種,鮮而看似難用的... 才引到我特別為它留戀~~

***

說到鮮色,近日做了一個青bb 的眼妝
教學文欠...
隨便睇睇就好 ...



以為青bb色好得人驚?
又唔覺wo...



呢種 "爆炸性" 強的顏色,絕對唔驚同人"撞" 色 ~

試問有幾多人愛 M.A.C PIGMENT 如我,又敢儲又敢玩?
(請容我無喇喇... 少少囂張下 ,我儲既 PIGMENT 顏色數目早已經破百款了 ! )

其實我對眼用左咩色? 咪係佢law...
TRUE CHARTREUSE



( 不過呢樽 PIGMENT 同格仔系列無關係GA )
仲有 ... RATED "R"



今次連眼窩都唔做咁多陰影,畫粗眼線 + 假睫毛  就收工添喇... @@"
反正個色都夠"搶",唔洗再搞咁多野lu....

***

拉番黎個正題先 ...
再睇睇 胭脂盤的實物~



胭脂盤的外殼蓋,格仔的部份其實係絨布黎ga  (竟然無特別為佢影相添 @@")
內裡就是 2層,total 三色的胭脂
一個 sheertone shimmer, 一個 power blush , 一個 beauty powder

格紋的單色眼影 :



那個格紋 =_=
靚到我絕對唔會捨得用...
又納入我收藏系列喇 !
眼看手勿動 ~ (試色圖絕不提供,謝謝)

***

(哇 ! 成篇文打左幾萬個字喇 XO... 但仲未講完呢個系列...)

仲有仲有... 仲有既係...
筆盒?!



一個錫盒入邊有...
一個 Paint Pot ( 眼部打底 )..
一個 礦物眼影...
一支 唇彩...
一支 迷李睫毛液...



唔通 M.A.C 想連學生仔既市場都想...... 攻佔?? 嘻 XD

其實以佢地既價錢和實力...
我覺得一D 都唔難取悅曬各階層既美女與俊男law

同樣既價錢,要買到最 PRO ,最 USER FRIENDLY 既化妝品
我諗除左 M.A.C 之外,我實在再無咩好介紹比你 !!

當然... 我這樣握吹棒之中,絕對包括左我對M.A.C 的絕對偏愛 !!
無計bor,我就是我~

***

幸福,皆因活在顏色的世界...
...
所以...
請用顏色淹沒我吧 XDDDDDDDDDDDDD
(囧 ... BYE BYE...)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...