2.8.10

"A NEW ME A NEW WORLD" 的新感覺



係岩岩過左去既七月廿四號呢一日,唔知大家有冇留意到,有架車停左係銅鑼灣百德新街街頭呢???


其實這架列車大有來頭,佢會係黎緊四星期內… 分別行駛香港不同地方,目的係希望更多人可以體驗到SHISEDO 既秋冬彩妝系列。 而車上更有 SHISEIDO 既專業化粧師為大家即時創造一個 “A NEW ME” 的新形象。



至於我呢? 嘻嘻 !! 我就有幸在廿四號呢一日,優先咁試左呢個有趣的 "A NEW ME" 彩妝。想睇? 要等等 wo...



http://www.shiseidomaquillage.com.hk/
不過如果大家想知呢架列車既最新時間表,剛剛呢條 LINK 都可以幫到大家既 :)


好喇,不如先睇下我為大家介紹呢架列車有幾好玩先 ~

車上除左有化妝師小姐~
有SHISEDO 秋冬的彩妝品展示品~
仲有位駐場既靚仔攝影師哥哥GA~
喂喂喂 ? 點解有攝影師 ?? 哈哈,話說呢架彩粧體驗列車除左會幫大家試妝之外,你地既 BEFORE AND AFTER 既靚樣,你地既靚樣有機會上載到SHISEIDO MAQuillAGE既官方網頁內,玩個比賽 ~~~ 比大家投票選出公認既最佳 “ A NEW ME” (大家可以同我一齊參加比賽喇 ~~~),而且每週都會有1名得獎者 !!得獎者仲可以得到 SHISEIDO 彩粧品 價值 $2000 添GA !! 機會好大呀 !!

而且上得車體驗呢個彩妝,大家都唔會空手而回GA ~ SHISEIDO 有份小小禮品答謝各位既厚愛,希望各位上車前漂漂亮亮 ~ 落車後亦快樂地滿載而歸。

大家又睇下廿四果日我體驗左咩類形既彩妝品?


MAQuillAGE 既 SHERBET BASE



一個輕輕薄薄的BASE,上完佢 ~ 整塊面一點負擔都沒有,好爽。


DUAL GLOW EYES



其實閃身的眼影,最怕用完會浮腫。但這個雙色眼影組合,一深一淺,分別做了打亮和加深,而且 ~ 帶著日系品牌E/S 的經典溫柔味道,沒有太誇張 ~
再加一條眼線,剛好 !


最後的,就是這個秋冬系列的重頭戲
我最愛的 搪瓷鎂光唇膏





先說它的 SIZE,直頭可以以 “掌中寶” 來形容,細細支已經包括了唇膏和唇彩。
如果只上了唇膏的話,效果自然,而且還挺持久的。
加上是液態狀的關係,輕易把唇紋 FILL 滿。




大家都知道我偏愛閃身的唇彩
在使用液體唇膏後,加上唇彩,唇妝立即成為了焦點。(但不浮誇)





早在之前看到電視廣告的我,其實已經一早被這個搪瓷鎂光唇膏燒著。
看著代言人 ICONIQ,她那份自信的美麗… 站在眾多女性之中,輕鬆散發。
誰不想似她一樣擁有一臉沒攻擊性的自然美貌 ~ ?
至少,我想 …
最後再提提大家唷,如果在街角路上見到以下車輛 :




勿停下腳步。
上上車,享受一下…
到下車的時間,希望你都和我一樣有一個”A NEW ME A NEW WORLD” 的新感覺。

BYEBYE


此文同時載於官方網頁內 :
http://www.shiseidomaquillage.com.hk/#/share
謝謝支持 !!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...