11.11.10

秋 ~ 冬

轉換一個天氣,轉換一個心情
身體要添添衣,皮膚也要轉轉季...

舊有在用的,仍在用...
當然包裝金箔的精華,GS 的植物凝脂,自調的按摩油什麼的...
但也要加加新品,為皮膚上上鍊 ~

**
眼仔先加入了...


不要誤會我也是抽中 ESTEE LAUDER 的試用 (我都想ga... 不過我都無抽,哈哈)
這樽東東,真金白銀買的...
算是新添的眼仔用品

旁邊的 advanced night repair 是加入圖中,扮成一set 咁~ 好睇d !
不是新加插的成員,但一直也有間中長用。 (矛盾 ing?!)

***

年頭英國帶回來的 東東,唔開就笨 la !



如果大家有濕疹既話,當我提提你... (我雖然無,但我喜愛熱水沖涼到不得了)
依家天氣仲未係好乾,搵到朋友幫手買就入定呢個 E45 喇!
原因??
無 ! 信我就入,就係咁。

***

CELLBONE



又係另一個 ^^ ,睇住好多試用品出爐... 但又無我份既系列
不過佢係幾好用既 ...
除左圖中三支,我仲有佢既 咩咩骨膠原... 咩咩抗皺咁 ~
一次過都買左幾多支...
...
無法喇,我特別愛滴管的精華丫 (暫時)

***

補水既 精華...
如果無一層比較厚的 CREAM BLOCK 住...
D 水份還是會偷偷蒸發...
所以...



LA MER 仍是那樽比媽媽打爛左個蓋果樽~
仍。然。未。用。完...
ESTEE LAUDER 就是 RESTORATIVE NIGHT CREME
...
WELL ! 細心留意之下...
你會發現...
我原來係 MAC 迷之外...
其實我真正身份係 ESTEE LAUDER 迷 law...
(crazy ~~ hahahahaaaa)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...