14.11.10



朱古力,蕉糖,咖啡,可可,奶茶,鴛鴦色...
玩玩下,一氣之下將頭髮完全轉藍黑

怎樣 ?

牛奶粉紅,淺粉,藍粉,橙紅,玻璃唇,啡紅...
炸爆你眼球的仍是無敵鮮紅唇

吹漲 ?

穿起中性服,一手半遮掩面,一個半奸笑 ...
雖然是用 IPHONE 4 的前置鏡頭,NOISE 到爆 ~
而且下巴部份還帶一粒微微沒消腫的暗瘡
但 ~
我就是喜歡我這個新 LOOK

***

底妝用品 :



  • 無敵無名超補濕 BASE,學化妝時老師推薦買下的
  • CINEMA SECRETS 的五色遮瑕

  • LAURA MERCIER CREME SMOOTH FOUNDATION

天氣乾燥,當然要醒醒目目比多少少補濕品自己
特別要一讚的是 LM 的粉底,雖然用掃上時會發現挺難掃得平平均均
不過醒目地用 粉PO 推推拉拉後,足夠你 KEEP 足一日
高遮瑕度不在說,也十分保濕 !
假如你不似我日夜癲左 ( "癲" 倒 ?),有無敵黑眼圈和皮膚不均
用這個粉底已經足夠有餘唔洗再加遮瑕。

***

眼唇面用品 :



  • M.A.C ( 唔買就笨系列 ) 的 GP : ZINC ZONE
  • M.A.C 眼線膠 BLACKTRACK
  • M.A.C 粉絲 MUST HAVE 的 透明 LIP GLOSS
  • M.A.C 胭脂 GARS
  • PRESTIGE TOTAL INTENSITY
  • PALGANTONE EYE LINER
  • LIP STICK QUEEN
因為眼妝不是帶令身,所以就決定放棄左ELLE 雜誌內舒淇式 MATTE 紅唇
極致紅唇就是由 LIP STICK QUEEN 的唇筆由細線畫邊邊到填滿
再用 GLOSS 比番 D 令面佢 ~~ 就完成
避不開的是要在唇邊邊加點點遮瑕,KEEP 番條邊線靚靚。




  • NARS PANDORA ( 只用黑色 )
  • M.A.C 四色眼影盤 ( 只用右上淺紫 )
  • M.A.C PIGMENT SOFTWASH GREY
今次改用了 PANDORA 是因為我無聊 -_-...
用得太多 M.A.C CARBON 咪轉下其他牌子咁。
眼妝是以 GP 打底,再上眼影 STARFLASH FASHION GROUPIE ( 完全唔記得入鏡 )
眼窩再以四色眼影的淺紫加在邊緣過渡...
PANDORA 是加在眼線位和眼尾三角。
...
...
然後又有朋友想 K 爆我個頭...
點解今次又無圖文並茂既圖GA?
事關我貪快 @@"... 懶整 ~~

***

特別介紹項目係 :
M.A.C 的聖誕格仔系列 ~



此 SET PIGMENT 係 COOL SET
  • SOFTWASH GREY
  • MAUVEMENT
  • REFLECTS PEARL
  • SILVER FOG
  • CHEERS MY DEAR!
今次選用的 SOFTWASH GREY 是銀中帶紫色閃粉的 PIGMENT
襯爆我個紫色 E/S 底色。

***

然後...
是來自拼圖殺人王的拼圖照



CUT CUT CUT ~ 再貼貼貼
...
...
...
然後我 ~~~
在早預計大家唔會滿足之下...
一張高清版的紅唇 ~ 攝取自我的單鏡寶寶 500 D 獻上...



白左 ???
我沒有特別白到喇
只是紅唇和黑髮的魔力,足夠令你有此錯覺
***

所謂痛極知醒,啡金極咪整個黑
世事沒什麼可以不可以
只係睇你敢唔敢玩

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...