29.11.10

Walking around with SAMSUNG NX 100



SAMSUNG NX 100   << 點選可入 SAMSUNG 官網

帶著它,攝下我最愛的蒲公英...



每一球蒲公英
都在等一個機會
等待可以令它飛舞的清風...

( 在相機內使用了內置的裁剪功能 )



把最美一面留下
然後...
就由我取代清風

願你他日長遍整個公園 ^^

***

荒地旁的...
紅絲帶,黑絲帶



...
使用相機的 潤色 功能




***

同一個場景
使用 LOMO 視野



或用魚眼看世界...



FUNNY ~

***

原圖,大光圈製造景深... ( 前清後糢 )



添加了效果又可以變成 ~



***

看過作品之後,詳細的相機規格可詳閱: 
http://www.dcfever.com/cameras/specification.php?id=1459

於我來說,此機的優點
  • 輕身 (相對我帶大機出門)
  • 個 MON 超靚
  • 對蕉快
  • 有白色機身選擇,感覺上"潮" ...
  • 機身手感一流,於女仔而言... 不太大,不太細
  • 機內設有大量執圖工具 ( LOMO,潤色,CUT 圖,素描,魚眼,...... ) 就算本身自己張圖影得麻麻... 加左唔同既 function 之後,小學雞仔都變大師 !
  • SMART MODE (全自動 ) 絕對唔差,有時心急想影野... 但搞唔切 M MODE (全手動 ) 既功能時, SMART MODE 絕對幫到手。
  • SAMSUNG 的 NX100 鏡頭上的 FN KEY,可以快速轉換光圈快門ISO連同白平衡﹔機身既搞盤連同食指位的旋轉鍵亦可以快速調較
比較唔好既地方
  • 無閃燈。(這其實是一個習慣性需求... 雖然可以想像到... 有亦都不會用 :P)
  • 鏡頭個 FN 鍵次次都係要望左先搵到... 如果可以加番 D 近似盲人凹凸字就好,至少可以 "甩" 到個位出黎。


總括而言,雖然我沒有接觸過另外其他牌子的 MIRRORLESS 相機...
但以平時 用開的 DC 仔... 手提... 或者單鏡 來作比對...

SAMSUNG NX 100 的 AMOLED 芒,真係靚到跌渣...



機上的鍵盤,簡單易明...
我無睇過說明書都可以執到圖... 影到相... 玩到個M MODE


而 i-Function 的鏡頭 (SAMSUNG 首創) 的理念
可以由鏡頭智能選好場景... 幫你完成一張照片



不過最放便的地方...
始終都係機內設有大量執圖的功能
影完張相,回家路程上...
少玩 IPHONE 一陣,已經搞點左 D 圖...
慳左唔少時間...



想玩單鏡效果,又怕重,又怕貴...
呢類 MIRRORLESS 機真係不得了


於我來說...
唯一需要擔心的...
是試用相機,變成愛上。

不知道 SAMSUNG 是否可以考慮把相機打個折讓給我?

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...