26.11.10

髮藝, LUCIDO -L

在說任何東西之前,先和大家分享一個網址
http://www.lucido-l.hk/index.php



這裡我找到了我想要的資源...
終於可以認認真真咁 睇住短片
,望住用咩 product 用咩手勢去捲頭髮喇...

  • 在網頁中找 " 造型照相館 "
  • 然後在網頁下方 " 捲髮棒使用方法短片 check "
這裡就有幾段捲髮的短片提供參考...
又或者你想要圖文的...
  • 在網頁中找 " 造型照相館 "
  • 然後在網頁下方 ,任意點你喜歡的髮型就可以了
***
***



其實貪靚既我,咁多年黎...
除左電電髮,染染色
其餘為頭髮加添美感既事,幾乎唔多點做 ~
一來唔識,二來怕麻煩
好在遇到公關公司的小姐找上...
可以試試唔同既產品

***

今次,受邀去左 lucido-l 既 event
真係爽丫... ...
因為那天... 我既頭髮才 3日內染過 2次
(由啡金變全黑髮是要付出代價的...)
所以成頭既毛毛真係打曬大結... (其實唔係染髮的話,我秋冬也必然打結喇)
加上果排又不停流感中招 ~
染完頭之後... 更加無心機去搞自己

這個時候遇上了 lucido-l 2 款 免沖洗
透明質酸產品



( highlight 左 免沖洗
呢3個字... 皆因=.=... 要沖洗的我又一定會嫌麻煩唔用)

***

當中的 透明質酸噴霧,我用得最狠...



皆因是噴咀的關係,出門時噴一噴~
用手抓抓頭髮吹一吹就 ok
唔麻煩不得止,感覺好 "爽"
頭髮噴完之後又唔一 pat pat,而且d頭髮都有比較好梳...

***

Event 中的小測試就介紹了 lucido-l 產品的透明質酸是較其他牌子的份子為細...



當代表 LUCIDO-L 既透明質酸液體都滲透那些藍色沙粒...
其他牌子的透明質酸仍然KEEP 住係D 沙上邊

這証明了 LUCIDO -L 的透明質酸比起其他牌子更能達到補濕效果...

***

雖然有實驗証明,但我每每都只信自己
這支 透明質酸美髮精華液



洗髮後,稍乾的時候就用上... 才以風筒吹乾頭髮
你會發現,一整個頭髮就是 KEEP 住它應該有的光澤
比起用髮尾油更好的地方是,它一點都不黏,而且不容易引起一整頭的頭油

***

還有 LUCIDO-L 的髮蠟



講真 @@" 我以前真係未用過髮蠟既...
只知道 EVENT 中,好多 BLOGGER 都話呢個好用
推推推推埋佢 ~

***

最後...
是由於睇得 LUCIDO-L 既網站太多...
我自費地買左支 捲曲髮水 ~~~



希望快 D 學識自己搞點自己一頭直髮喇
十分期待自己捲一頭靚髮出門丫

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...