13.3.11

ZENSATION 發佈會 [字多]

3月9日那天,參加了 ZENSATION 品牌的發佈會




會場選址在 IFC 的 La Loggi - Agnes B




邀請了的嘉賓是 「林峯堂妹 」~ 林夏薇小姐和皮膚專科醫生余浩德先生


***



會場內的佈置簡潔清新,白色... 粉紅色...紫色的花...
小小的水晶擺設,徹透的玻璃瓶...
舒適的感覺,令人心情憩靜


望一望 ZENSATION 的產品包裝外殼
也一如此般感覺


***
皮膚科醫生分享了暗瘡的起因
內在的壓力和緊張,外在的污染和細菌
皮脂旺盛也好,乾燥肌也好...
只要皮膚狀況一失平衡...
暗瘡就可能來一粒兩粒來挑戰你的忍耐極限



***

 
我的過去...

記在我黑暗回憶歷史中的暗瘡,總是大大粒 無白頭無濃,但又紅又腫
有時候會同時引起頭痛和眼痛
這種無無名一出現就要和我纏綿一兩星期至一個月的瘡
大概叫石頭瘡 (?!)
講真,以前會生呢種瘡既時候,都未識得上網搵 BEAUTY FORUM 搵人救自己
咁多年來,都係用一個方法對付
「等 M 到 」... -_-
...
其實... 同 「等運到」 係無咩分別...
因為我既石頭瘡,主要都係谷緊 M 既時候黎探訪...
但最可怕既係... 就算等到「時來運到」... 粒瘡都仲唔謝唔死既話...
就唯有出絕招... 「針拮放血」...
...
...
...
不過唔洗講,呢種方法絕對係十級錯誤
只係當年丫爸丫媽都覺得青春生暗瘡係自然,唔會特別比錢買暗瘡藥膏
比錢睇醫生開藥更加唔可能... 
頭痛瘡痛難忍,所以才會出此下策
後來看 forum 多了,才知道其實 「石頭瘡」 睇醫生醫的話
醫生有可能會開些 A酸B酸來搽... (!?)

OH... 但時而勢逆,依家可能年紀大左 lu... (!?)
「石頭瘡」終於離我而去喇



***

分享完自己以往既 「石頭瘡」 故事
並不代表我就沒有其他暗瘡的外插故仔...
就算依家都好...
有時候,早上一起床...

黯黯然看到無原無故的鼻頭長了瘡
小小 SIZE 的,有白頭的,紅紅腫腫的...
有時會長在眼鏡腳托的位置,或是太陽穴...
我就以夏天比較常見 ~

不過這類瘡... 還好喇...
我都處之泰然...
畢竟... 真正面對過「石頭瘡」的無可奈何
這類蚊型的瘡,搽過合適的藥膏幾天就完事了



所以家中必備 keep 有一支半支暗瘡藥水,就算不常用都好... 也要囤
這種感覺就好似家中一定有支白花油咁 ~ 你唔知幾時會用到佢嘛



這回參加 ZENSATION 的 發佈會
謝謝 PR 的小禮,袋子中亦有它們家品牌的 「舒緩暗瘡精華液」



嗯 ~ 但其實同一支產品...
很久之前我已經有了 ^^ ... 因為暗瘡藥水絕對是居家必備




這支 「舒緩暗瘡精華液」,成份
  • 硫磺粉末,可消炎及鎮靜發炎部位
  • 維他命 E ,具抗炎及抗氧化,同時軟化和滋潤
使用方法,是把棉花棒插入樽內底部取出粉末 ~ 但事前不需要搖
然後把粉末點到患處。

***

這次發佈會上,另外特別介紹的是這支帶有藍光的「溫熱藍光淨痘導入筆」


針對初起的暗瘡,以微溫藍光殺菌和加速凋謝
每次使用大概兩分鐘左右...

但不適合用於已結疤或囊腫痘痘。



***

雖然藍光筆還未上市,但大家仍可以參觀一下 ZENSATION 的網頁 :

http://www.zensationbeaute.com.hk/



***

記得,暗瘡出現... 千萬唔好用手擠 或 似我以針拮放血...
過來人的經驗是...
一剎那間的快感,將會令紅印纏繞你... 以年來計算的日子


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...