18.4.09

敗金生日大分享 !! 眼妝AT ~14/04 AND 16/04 AND 17/04


這個WEEK ~ 正好是敗金的生日週!
說真的 ~ 咁大個女未試過一星期黎左3次生日會!
要見既野都差不多見曬喇~
小學同學幫我搞既慶生
到家人同我搞既自助餐
再黎就係BLOG 友們一起的B DAY GETHERING !!
(我這邊沒有那天的照片唷>.< ~ 等好友們SEND 來我立即POST)
還有男朋友會在我B DAY 那天一早去努力努力 ~ (秘密)
這個星期可說是多采多姿唷!!
14/04 那天的妝容近照



BLOG 友可能看膩了~ 可是嘛... 這個妝我還沒有POST 近身照的
我是用了 早前入手的KP 眼影中 綠色部份
加上BB 的 MICA 在面... 閃粉都是這個眼影的功效
胭脂用了 超級高潮...!
這個胭脂在拍照下 能有一個很實在的效果
不似其他的胭脂一樣 化完等於沒化...
16/04/2009 那天的照片... :



這個妝說真的 ~ 我不太滿意
眼線那PART 我自己很喜歡 ~ 因為雙眼都很平均 沒有高低
而且很利落... (自己稱讚一下自己)
可是那個眼窩做得太明顯了...
浮誇了 就不見得是一件好事...



樓下這張你就會看到問題了....
都怪我太愛DARK SOUL ...
一下子重手了 就回不了頭... >.<



再來~ 是在BLOG 友 GATHERING 那天
在 MAC 學化妝之後完成的妝~



不知道紫同學 那天有沒有愛上我呢???
用了MAC PIGMENT 中的 CORN FLOWER ...
藍色~ 而在眼中間位置 點上了紫色 ~
所以...整個眼影的感覺立即變成紫了...
下眼線也是全條畫!!!



這對睫毛是MAC 的 33 ~ 自然 + 透明邊...
嗯嗯!! 滿意 滿意...
最初都還在擔心透明邊的睫毛到底會變成點
至少 ~MAC 這對我很滿意喇~
之前入手的A1 A2 A3 很快會被寵幸了 ~ (假如我放假)
而那天在MAC 的化妝班中 報名費可以換PRODUCT
今天我換了...



2支... 在我上紫妝的時候 深得我心的~ 又令我得心應手的掃
HAHAHAAAA...
如果大家有看上一篇的TM 掃
應該會發現~ MAC 219很像...
很像....



很像它喇! 對嗎???



兄弟嗎???
===================================
後話:
謝謝各位BLOG 友那天和我慶祝生日唷^^
敗金謝謝你們 !
當日真係好開心呀 >.< !
也要特別鳴謝 咪喵 ! 真係要錫錫錫錫錫到你成面口水呀!
(你可以用JACK MEOW 代替 我不介意錫JACK MEOW 的)
你英國回來只留一星期多 ~ 都為我搞個B PARTY !
真係感動動動動動!!!
也要謝謝謝謝你 (笑) 和 SHORT BELL (勁笑)... 謝謝你們送的MOMO ~ 佢陪我訓左一晚...
亦要謝謝 G 小姐 ~ 你的MOMO 令囧大人十分滿意... HAHAHAAAA
還有小知! 哇哇! 你只係見我一面都送禮?! 真係傻豬黎GA!! 放心WO 你既心意我會用GA HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA
也多謝各位BLOG 友!!! 因為香港人最貴就係時間! 大家抽時候同我吹水~ 食飯~ 合照~ 玩貓~ 真係感動呀 >.< !!


最後也要多謝貓CAFE 中打左我一巴掌既 路人貓! ~ 你令我明白左 原來囧囧王子 都唔係好惡! 至少佢唔敢打我塊面... (雖然之後我係無人發現之下打番你好多次... 當無數喇!!!)
原來王子大人都好可愛GA >

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...