8.3.10

SPRING 2010 ( QUAD )

當這篇文章出世既時候... 我已經登上飛機喇各位 ^^
我將會歐遊 2星期...
不過都有文章,set 左時間出世~
大家要多多來看看我,我在那邊如果搵到"線" 就會上黎post 下圖咁喇!!

亦請大家要多多支持MAC 在這個春季的 SPRING 2010 唷!

敗金族又來放火喇 !!
準備好??

最多人喜歡的紫色來了 !! :



EYE SHADOW X 4 - 來自 COLOUR 3
MINK PINK : NEUTRAL SOFT PINK (VELUXE)
BRUISED PLUM : FROSTED MID-TONE DIRTY MAUVE (VELUXE PEARL)
BLACK TULIP : FROSTED DARK GRAPE (FROST)
JUNGLE MOON : BLACKENED DEEP EGGPLACT (MATTE)
RETAIL PRICE : $315




資料性的文字一堆後,送上的是實物~



或者你會問我?
又是 4色眼影盤?... 較早之前(半年前左右之嘛...),那時候才出過幾盤
又來了???
哈~
緊係有唔同既地方喇!

(之前四色盤出現的地方,詳文見 :  MAC 新品發佈會 及 M.A.C 瘋藝術彩妝派對)

好吧~ 我就把我在 MAC 新品發佈會中拿回來的 4色眼影盤讓大家做個比較
如何?


先看新的...



沒有小心眼的人,或者未必一剎那間找到那個不同的地方...
然而...
有新舊比對就易看很多了...




左方的是舊的,右方是新的



表面變得光滑了?
就是這樣?
看清楚顏色嗎???
今次這個 4色,由淺至深的 ~ 色度... 都比較闊一點了!!
說實在,舊的那盤不是不美...
但是太接近的顏色... 用在眼上這種微細的地方...
誰看到? =.=
難道下下要用到微距來看眼影漸層?

色的深淺~ 幅度大左!
整個感覺下,一個盤子的實用度也高了! 對嗎?
特別是我們中國人的眼晴...
一個夠深的眼影連同眼線... 就是雙眼的靈魂






看膠蓋... (左方是舊,右方是新)
新的蓋子加了黑色邊邊...
膠的厚度亦都比之前加厚!

以前的那個比較薄身的蓋,我就曾經想像過...
假如化妝箱內放太多東西把它壓住,到底會唔會壓爆?
加厚了之後... 唔洗再諗咁多LU !
因為蓋和盤之間的空間少左,不空心就不會爆喇!





再看一下新的盤子的開口位...
以前是"按掣" 式的
新盤已經改為!!!
磁石!!
就算唔刻意用心去關,都不怕唔記得左 LOCK !



整個眼影盤 售價為 $315 ~
平均一色不用 $80 ~ 哈哈哈

至於試色嘛? ... 我今次想讓大家到MAC 走一趟... ^^
如果大家都有收到 MAC 的傳單
應該知道...

3月 8日至 14日期間,親臨朗豪坊MAC 春色彩妝展
可以以 $200 預約 30分鐘的個人彩妝指導 !!
而且可以全數換貨
!!!!!!!!
MAC 既 MUA們幫大家選色,好過大家睇試色喇 !!!



題外話 ~ 小知你今日買左未呀? 你等左半年喇... :P
唔好再錯過喇 !! 知嗎?

後記...
整個系列中,我還睇中的有那個漸變的胭脂...
不過未試過在手上,還是不知道要買那一缺呀!!
錢有限,慾望無限的我 ...
希望在英國的路上會在MAC 的專門店遇到它喇!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...