3.11.13

[ 飲食 ] 黑色經典臭豆腐 @ 元朗


地點就近,而且好朋友圈內個個話好食,所以就抽出一日去試下。


地點係舊 B 記旁邊,如果唔知舊 B 係邊既話...
去到元朗搵到條大坑渠,再沿住條渠走就一定會搵到。


店面細細,可能因為新開張既關係,
廚房各類用具都好新淨,好令人安心。



近看賣點,文字上看來,這款黑色豆腐就好似係長沙特產,
搬黎香港賣咁...

先唔好講太多門面野...
淨講臭豆腐...

黑色,我真係未見過。
仲要灌湯,其實都真係幾有趣。



而且,圖中果位丫姐,我見佢連食 2 碗,
等食等到停係店入邊被「臭氣」俘虜亦在所不惜...
我的確有心動。


價位 : $20 / 5舊


我揀左小辣﹑走莞茜。


呢款黑色豆腐加埋 D 辣椒絲﹑蒜,賣相其實都唔樣衰,
而且亦唔係黑到一舊碳咁。

舊豆腐內膽雖然灌左湯,不過豆腐外皮都係脆身,
咬落 D 湯汁流出黎果刻,真係有 D 小籠包 FEEL,
揀左小辣對於我黎講係岩岩好,好香。

我試過一口放成舊豆腐入口,雖則無「辣」到咀,
不過唔夠放,D 湯會係咀角流出,
所以都係分半黎食會好 D。



據我所知,依家全香港係得呢間賣緊呢款黑色經典,
大家有興趣,入開元朗去完 B 仔,記得幫親。


我頭先仲發現 OPENRICE 未有人寫過佢,
所以...
我依家就去搶頭香 !! HAHAAAAAAAAAAAAAA






沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...