15.7.10

真的假不了...

回想起初初開blog... 初初玩beauty forum
那時候什麼都不懂,什麼都想知...
有時... 在 Y!拍 那邊看到疑幻似真的"品牌貨"
價錢便宜得令人心動...
結果,交下唔少學費。

說真的,無論個*** 賣家幾有心 ...  (我能稱她為賣家嗎? 還是應該說是騙子??)
留曬電話,教曬你點用d產品...
扮到同你幾好朋友都好...
又或者寫到明 假一賠十 / 百也都好好好好好~ 
壞人要設局,再小心防... 都係... 防不勝防
唯有自己學得高一點...

說到假貨, Y! 拍 那邊... 你按下 MAC , NARS, DIOR... 這些外國品牌
"貨品" 真係多到嚇死你...
不熟的牌子我不敢亂講...
但 MAC 嘛... 我覺得它家的彩妝品價錢還挺親民的
就好似黎緊推出既一個系列
DIGI POPS :



TOTAL 會有 廿八粒不同顏色的 E/S 推出 REFILL
有 D 顏色係之前已經 DISCON... 有D 就係常態但係之前無 REFILL 既~~
依家 ...
每粒 REFILL 售 $100
PRO PALETTE REFILL PAN ( 四格眼影盒 ) $40
今次這個系列... 連我最愛的 CARBON,也加入了! 它也會以 REFILL 的身份出現...




放心 @@ ,我不是又買到假貨...
只是無聊在FORUM 那邊找尋自己,原來我也曾經為左一D 假貨迷惑
哈哈...
所以寫 2句舒情JA ~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...