25.7.10

DIGI-POPS, LOOK IN A BOX

我知我停頓了很久,大家其實都等著看新系列對嗎?
DIGI-POPS, LOOK IN A BOX ... 連續 3個系列
淨係E/S 28粒,唇膏 13支 ,唇彩 7支... 加埋 3SET 超抵SET 裝...
連掃SET ... >"<
我信,就算我不做魔鬼... 你地都走唔甩...



LOOK IN A BOX ,係一個實用性 + 價格性的系列
一 SET 有齊 唇彩 + 礦物胭脂 + 礦物大餅 + 睫毛液 + 礦物眼影
TOTAL $470 全 SET
實物圖欠... 官方圖補上 :







DIGI-POPS 系列中,最讓人留意的是...
是那些已經 DISCON. 或者本身不會有 REFILL 裝出售的眼影
都重新面世 ~
不能欠缺的有它 ...



很面熟對嗎???
記得 SPRING 2010 那個四格 E/S
對,這個 REFILL PAN 正是那個以磁石關蓋的那個



同一系列中,廿八色的 E/S
總有 四粒岩你心意



我特別推薦的 MUST HAVE 是 CARBON,
看慣了我妝文的大家... 一定明白 :)




今次又有 DAZZLEGLASS



雖然不及 SUPERGLASS 咁閃爆,但唔代表佢唔夠閃
呢個系列... 勝在就係多顏色選擇
就似我... 就算已經擁有十幾支(!?) 仍是可以找到不同的顏色收納




DAZZLE LIPSTICK SHADES
如果你已經擁有了 DAZZLEGLASS,你一定會發現...
唇彩的透明度太高,打左個底會更好
今次終於等到...
同系列既閃爆既 唇膏出現喇 ~



兩支唇膏,都係折射炫彩的光芒
我手頭上 2支都是閃粉紅色的






少少題外話 :
住觀塘附近既 MAC 粉絲有福了 !!
APM 的 MAC 專門店已經開幕喇 !!



圖片攝於  7月15日
該天, APM 的 MAC 專門店正式開幕 (開幕禮的日子)









好喇, 少少報告... 暫時到此為止。
如果大家有咩 MAC 既疑問,都可以試試留言同我傾 :)
或者ADD 我 FB 喇...
我知大家都為左 YAHOO 既驗証碼搞到頭都痛 HAHAHA ~~

8月10日 MAC 既 EVENT ,我已經 留位 JOIN 左喇 !
唔知到時會唔會見到你地呢?
到時見 ~~~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...