10.7.10

IN THE GROOVE (新鮮滾熱辣...MAC今年夏季礦物系列)

絕對新鮮滾熱辣...

SOGO 9號開售,其他分店要等待到 12號才發售 ~~
今年的 MAC 礦物系列
IN THE GROOVE

哈。哈。哈。。。
我搶先為大家送上 Swatches 喇 ~~ XD



PETTICOAT !
這缺礦物粉餅燒了我幾年...
今年終於到香港 !
聽 SOGO 的 MUA 姐姐講 ~ 在英國發售第一天已經沽清 XD
有冇咁厲害先 ??
不過我呢... 都係為左呢缺野,未等我最愛既恩平MAC 開售... 今日已經仆左去 SOGO LA
你話呢 ? XD





COMFORT ~~
這缺礦物粉餅,我不單止可以當佢做陰影
我還敢將佢用係全面 50%以上 來扮 "粟一燒"  (又係咁燒焦... )
因為佢既"金光"絕對嚇唔怕我 ~



以下就是眼影 的 Swatches :






今年推出的 三色眼影,排除了記憶中上年那六舊 粗粒金銀的缺點
三色之中,有 MATTE 有珠光 有高光...

而且還有心有意的顯上漸進色三色組合的配搭
又絕無粗粒閃粉贈送 ~ XD
絕對唔驚用左會眼腫 ~~
咁... 大家今次會唔會更放心購入呢 ??










再來就到 胭脂 ~~



樓上這缺有沒有令你想起... MOON RIVER?
(我還沒有把失散的它們拿出來比較... 但印象中... 應該是同氣連枝的東西吧 XD)



雖然今次的雙色胭脂欠缺了本人最愛的雲石紋
但仍然是我心頭的那塊肉... Orz
少少也要... 的
這點真的是... ...

話說我愛上 MAC,就是從 PIGMENT 開始的...
之後就淪陷在礦物系列的雲石紋中...
從何時開始 ? 每年的夏天都要去朝拜呢 ??
忘了...
但...
夏日炎炎,突然就很感覺到礦物質地對皮膚的好處
連粉底我也夾雜用番一些有礦物成份的
很多品牌都相繼推出各花各款的東西
可是我偏偏就獨愛您 ~
我的 M.A.C,我的 MAD  ..... XD!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...