12.7.10

she.com x BIOTHERM

謝謝 she.com 的邀請
我參加了 she.com X BIOTHERM 的 WORKSHOP

該天的 WORKSHOP 主要係圍繞以下呢 3件產品作介紹...



除左產品以外,BIOTHERM 既 TRAINING 人員亦有教授護膚心得既~


BIOTHERM 既產品在我 BLOG 中亦都唔陌生ga ~
大概一年前,我都有幸試到佢地既 三步曲 :
幾個月前呢,就用過一支精華同其他精華做下比較 ~
我同呢個牌子認真算係結下不解緣喇 :) ...




當天 workshop,不單止有得即場試用產品...








而且還有小遊戲可以玩玩



樓上呢包 aquakeep powder 其實係想比我地體驗下,新系列既鎖水功能既...
果包細包過""代糖"" 既粉 ( aquakeep powder )
倒入旁邊既樽仔之後, 主持人就叫我地加 1/3水試試...
初時我都驚無料到呀 ><"... 唔係好敢倒轉個樽黎玩...
但係...
你睇下個結果 @@"




再倒多少少水... @@...



大半樽一樣無問題...

原來呢個 test 係想証明...
AQUAKEEP ( 超鎖水微粒 ) 係可以鎖到超過自身 1000倍既水份..
而呢種微粒除左可以鎖住水份之外,仲會持續緩緩咁釋放番 D水份比皮膚
仲要一 D油份既負擔都無ga @@...



完成左整個 WORKSHOP 之後,各人就取得 三件BIOTHERM 的產品
亦即係本文圖一既 """一門三傑"""



三件中,我最喜歡就是以下這件... 



這個""雪葩"" 狀的 保濕霜質感和之前 溫泉水感保濕凝膠
...
完全不一樣
雪葩一邊塗搽在面,一邊已經溶掉...
亦都因為這樣... 有時候我會不自覺手多塗多了 XD
但其實嘛,使用這個東東時,
在面上點五點 ,推開就好...
因為塗了幾多都好,一下子就溶掉...
夠就好喇 ~




而 cleanser 呢,內有天然淨膚微粒
香味仍是 biotherm 一貫作風"""泉水味"""
但這個 cleanser 就不要期望它會起很高的泡泡... 只是微泡加軟滑感...




至於 Lotion 我就沒多大的意見,仍是老樣子的少許刺鼻味...
我皮薄,受不了天天用棉花 + LOTION 擦面 /_\

加上現在已經習慣以**天然東西取代了 潔面 和 Lotion 的我
整個系列中,最令人稱讚的 ,亦都是今次 workshop 最主打的...
AQUASOURCE SKIN PERFECTION



妝前先用它做點保濕,再行上 BASE 上粉...
絕對會更貼服 :)




而且唔講唔覺...
原來 BIOTHERM 出左咁多 男士系列?? :O
男士們老中青 三代有福了...






最後送上...
""惡搞圖""



吸到凸曬... 幾好玩 !! XDDDDD
BYE BYE ~~~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...