14.4.10

泡泡浴芭? ... bath bomb! ~ 自己製作

首先,我認... 我又黎生事...
我係天然原材料店中入了一大堆 "古靈精怪" 既材料
之後買埋一堆堆既書
上網又搵下料咁...
之後... 就一件一件製成品,一件一件半成功品出現...

今次首先上場既係 ~ 自製 bath bomb



製成的樣子就係上圖... ... 好似月球表面咁...
刻意選左紫色,因為估計會多D人鐘意...
BOMB? 入邊仲有薰衣草的乾花... 可惜用左 IPHONE 的寶麗來程式之後 ~
D 花唔見曬... @@"




製作的過程

好簡單... 簡單到,外國人係當呢個係 "親子活動"
小朋友都可以簡單學會...
首先準備材料
  • 超市買的 食用 SODA 粉
  • 原材料公司買的 檸檬酸,高嶺土,崩沙,瀉鹽,香精,維他命E油,染色液
  • 家中原有的 ~ 精油,底油,花水... 還有扭完蛋沒有用的蛋殼一個
材料圖 :



















份量
  • 一杯 SODA 粉加入容器內,
  • 半杯檸檬酸,
  • 一鐵匙高嶺土,
  • 少許崩沙,
  • 少許瀉鹽。
乾身的粉狀材料,在容器內先搞好。
(一手都係粉... 所以沒有拍照... ...><" )






下一步... ...
在燒杯中放入底油,我用了大約
  • 5 ml 底油, (我選用了 葵花籽油,因為還剩下不多,就乾脆把它先用光)
  • 顏色液 10 滴,
  • 維他命 E 油少許,
  • 香精 10滴 (薰衣草味)
  • 香薰油 6-7滴 (用了依蘭依蘭 + 玫瑰草)
調好這杯液體,就把它們倒入剛才容器內,和粉狀溝好。








檢查了粉狀的顏色都變得平均,無特大的白色顆粒,就可以用 原來準備好的花水
噴完一下,就用手把粉末搞搞搞... ...
(直到手中的粉末,可以在手握後 KEEP 住原形而不變,就 OK了)




上圖還沒有用手握粉 ~




粉末能夠在手中變成一握之下, keep 住 "一舊野" 既話...
就可以把粉末放入蛋殼中,壓至實一實.... !!!
絕對要用手把粉壓壓壓...
壓完倒出黎...
就會變左咁...








如果想 BOMB 入邊有D 花仔...
在浸浴時隨水而流... 都可以呀 @@
先在粉中加左花仔,再放入蛋殼中壓...      (這個方法 花仔就會埋左係個 bomb 入邊)
又或者...
放左花仔入蛋殼中,才加粉入去壓實... (呢個方法就會 show 左朵花係bomb 外邊)


有花仔既完成圖








在剛剛完成時...
BOMB 仍是很滑身的...
好似雪糕 ball 咁




放左 紙巾上待乾... (我大概是用了2小時就完全乾透,房中開左暖風機既)



成績係 ~ 有少少月球表面...
可能因為我落得太多花水了=.=...
令到花水把 SODA 粉溶了一點點,所以凹凹凸凸。






每一粒 bomb最後 既下場... 都係...



情況大概似是... "把鹽丟入7喜"

中差不多,
看到很多氣泡產生...
但我想要既係有泡泡的唷... @@
下次我會加一 D 起泡劑入去的~
因為我想要大量泡泡呀
至於香味 ? OK 呀!!
而且浸完整個浴之後,皮膚乾爽軟滑 ...
但是...
未完美 !
我會再接再厲的。^^



驚大家睇完文字都係唔多清楚,特意在 YOUTUBE 搵左 D 片...
希望大家都整到個靚靚 BOMB 喇 !
短片教學:
來自 coastal scents.com


網站中有 bath bomb making kit 買的 ~



因為 bomb 製成後,沒有堅挺既 泡泡關係=.=

所以你見我都稱佢為 "bomb"... ~ 炸得開的東東

還沒敢叫佢做 bubble bar, bubble bomb...bath bubble bomb...

佢就暫時同 "泡泡" 無緣 ~

anyway 喇... 我會努力的


謝謝...
有咩問題都可以問既,希望大家都可以 enjoy 自己既手作喇 ^^
bye ~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...