10.5.10

Dr Pro, 免費的 取巧 體驗

某日在 FACEBOOK 見到四個大字...
***免費體驗***



既然是以 "免費" 來招來... 我又自持荷包乾硬化的病情極重
根本不怕填一填 FORM ...
反正 ... 天下間最惡的就是窮人... (近日我窮透了)
而且看到某明星作代言... 也不怕這店會有多 "黑"

說時遲那時快...
填完 FORM 不久... 就收到了電話的預約 (我選的是 上唇位)
CONFIRM 了時間和地點... 就收到 SMS 一個






這個體驗嘛 ... 全程大約用了 多於半小時一點點
其中的 七份六的時間 是用在 CONSULTANT 落咀頭...
大概內容 :
  • "我地好平"
  • "今日唔 JOIN 下次做唔番呢個價"
  • "不如 JOIN PLAN, 再平D"
  • "唔 JOIN PLAN 都 JOIN 下試做"
  • "我地包一世,其他公司未必做到"
  • "我地專業,用既儀器是 XXOO 認証,你知唔知係咩? " (上帝知...)


至於關於脫毛的問題,就將之推給 "我的歷史"...
  • "你之前脫過你都明GA"
  • "部部機都係咁"
  • "毛係始終會生番... 不過我地會打死佢"

至於真正埋牙... 入左體驗房。用左 2 分鐘都唔洗... 整個體驗就完成了。
...
...
...
其實說白一點就是~
這個 DR. PRO 廣告,是吸引你去到公司。
然後由好 "吹得" 的顧問為你 "介紹" 公司的脫毛 PLAN...
但...
  • 未見為我平估任何風險
  • 亦不見得有介紹過毛髮生長周期... 毛囊和毛髮的關係
  • 激光的好處
  • 激光彩光分別
  • PLAN 的收費 ( 只有說過試做價的價錢 )
之後向你說陳因由... 何解要選它們... (上帝都未必知...)
整個過程只是 "田鴨式" 讓你滿個腦子都是 ... "便宜便宜便宜"... "揀佢揀佢揀佢" 的咒語
 

最後入到體驗房,先幫我洗了一個面...
(謝謝丫 ... ... 補充腦能量,頭腦即時更加清醒... )
之後...
免費的體驗...
就是...
"PA" "PA" 2 聲...
上唇,左右每邊一下激光。
真係多謝曬你呢 2下 ...

之後 顧問再入番黎房間,... 問我體驗如何...
如何? 痛 law...,以前做脫唇會先有冰一冰的冷凍再打...
點知顧問答我既係... "喔! 我地都有... 不過無開比你je... 咁你有冇興趣 join plan je? 
...
...
...
再次 多謝曬丫 ! 真係錫曬你...
!#$%&*(@



後記 :
回到家來,看看廣告... 標題的確是寫上 "體驗" 2字
嗯... 只能說...
這個體驗也真的 取巧
但我沒有放棄呀 -_-... 見到很多 "試做" 的還是滿心歡喜的登記再登記...
免費做白老鼠不好嗎? ... 哈哈

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...