12.6.10

一日一蘋果

唔記得之前有冇提及過,我既腸胃認真麻麻地...
每隔一段時間,就會無原無故既 肚痾... and "搞肚"
藥石無靈,睇完醫生醫生反而覺得"痾得好" -_-" ,佢話可以當清腸胃wo ~
有次,當我連續受到呢個困擾 2星期而又無改善之後
竟然發現左... 飲益力多真係 work wo !
於是好一陣子日日都做左益力多既長客仔,幾乎想同佢簽約 !

不過,益力多又衍生另一個問題出現  
<<<<<<<< 發胖 >>>>>>>>
大家都有聽過益力多糖份多吧,竟然可媲美可口可樂?
大件事喇,2樣我都勁鐘意飲... 魚與熊掌... 點揀?
雖然可樂有 zero,益力多又出左 light ...
哂氣喇 ! 自欺欺人...
一係唔好飲,要飲就飲原裝 !

所以...
益力多我決定一步一步 漸漸放棄你喇

依家我暫時試驗緊 ... 佢
蘋果醋



***圖中的是我購入的... 隨便的在市面的店找。

蘋果醋營養豐富,含有果膠、維他命、礦物質 (磷和鉀) 及酵素。蘋果醋的酸性成份具殺菌功效,能清洗消化道,有助排除關節、血管及器官的毒素;果膠能幫助排泄;磷遏止致腐細菌生長;鉀能滋潤細胞及平衡鈉含量。 7 v  m% T) A4 t' j/ ?8 O8 T* D2 d
3 f4 }1 D/ Q1 W5 i; j& Y
經常服用蘋果醋,有下述功效:
  • 調節血壓、通血管、降膽固醇
  • 有助治療關節炎、痛風症
  • 控制及調節體重,使體態更優美 ( ,呢d 先係 point 嘛 ! )
  • 強健腎臟,減輕小便頻密現象
  • 幫助食物的消化和吸收
  • 減輕喉部疼痛、痕癢及發炎的不適
  • 預防傷風感冒,令呼吸暢順   
食用方法:
將一茶匙蘋果醋及一茶匙蜜糖加入半杯溫水內,調勻飲用。每天一次,最好在飯後飲用,蘋果醋亦可用作沙津醬或調味料。


個功效講到咁好,我呢D 白老鼠命人... 何不一試?
唔知大家又有冇試過邊隻牌子既比較好呢??
我其實係岩岩開始ja,飲左幾日...
覺得都唔難頂 ~ 所以想努力試試可唔可以擺脫益力多咁 law。




在 yahoo 找尋之下,還找到大量蘋果醋的 DIY 方法。
Y ! 知識 : http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7009051900671
PIXNET 博客 : http://aaweb.pixnet.net/blog/post/4331042

以我這個人,咁鐘意搞屎棍... -_-
真係想自己 DIY 整番樽。
不過近日 DIY 緊其他小手作... HAHAHA ~
唯有飲完左手頭上果樽現成既先喇...
否則又比媽媽鬧我... 搞到成屋都係古怪野喇=.=
BYEBYE ~

*** 補 : 剛剛開始飲幾日,效果未見得真係好出奇 @@,但滿心期待的。



上回好物招親的答案 :
王子估計是在 二月出世

等左幾日...
中獎人士只得一位 : B*K*C*T  (** 是隱藏的密碼) 
亦即是說 2支 PALGANTONE EYE LINER (白色) 仍未送出 ~
將會帶落下一期加碼... !! 再抽 !!  謝謝各位

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...