12.6.10

DIY 屬於我自己的卸妝油 (字多,請慢慢看)

前一陣子在 YOUTUBE 找自製卸妝油的片子
見到一堆 "用家" 都在使用橄欖油來卸妝
我也就膽粗粗的試試看 ...
怎知... 用純橄欖油卸妝,唔小心入左眼... 真係好澀...
洗都洗唔切...
眼妝都係... 算喇... 還是留給我最愛用的 l'oreal

不過全面用既油,用植物油 DIY 調,就認真不錯 !!
我暫時自己嘗試左 2條 formula
FORMULA 1 :
葡萄籽油 100ml + 10 滴香薰油 (我用了天竺葵 6 + 玫瑰草 4) + 5 ml 透明乳化劑



葡萄籽油有抗氧化,保濕功用。
***FORMULA 1 的感受 :
剛使用此 FORMULA 時,剛好冬天轉春...
天氣還稍稍的涼和乾,洗臉過後明顯稍稍的乾。
但現在使用這個 FORMULA ... 竟然感到十分清爽!!
而且葡萄籽油單價超便宜 ( 我是以1kg 的量入手的,平到你唔信!! )
溝完真係可以用黎派街坊 !

FORMULA 1 的調配方法,參考自 :  親手造!精油卸妝油
*** 細心閱讀此 BLOG 會發現大量驚喜 ! 可惜筆者好似無再更新?




FORMULA 2 :
橄欖油 80ml + 甜杏仁 20ml + 10 滴香薰油 ( 洋甘菊4 + 玫瑰草2 + 薰衣草 4 ) + 5ml TWEEN 80



兩張圖片是一樣的,這不是一個 photo hunt game

*** FORMULA 2 對我既皮膚黎講簡直就係錯,
至少... 因為果時已經春天所以我估計應該根本不需要加甜杏仁油?
或者是 TWEEN 80 既問題??
ANYWAY ... 這條FORMULA 就是令我面珠仔浮左2粒暗粒出黎,鼻仔既暗粒又排住隊咁黎...
放棄放棄 !
就算用左洋甘菊都係咁話 >_<
我想我應該係虛不受補喇,甜杏仁油始終比較適合 乾性和敏感肌。
FORMULA 2 的調配方法,參考自 : DIY 天然卸妝油 
***只是參考此BLOG 用家的成份,我是自己調製份量的 ! 所以好用與否與該BLOG 筆者無關。 




後記 :
在調製的過程中,不停的在價格和價格之間遊轉...
葡萄籽油的單價和功效,在製作卸妝油方面最得我心...
一來是清爽無負擔
二來是 平平平平平 !! (重點重點)
三來是 乾淨乾淨乾淨 !!! (當然要你喜歡以油製油... 的卸妝方式才行)
而且每次買油,我都是大堆頭買... 不然就是和敗家朋友夾份買,這個方法又慳唔少 ~

太貴而有功效的香薰油 (例如洋甘菊...) 都真的不需要加入卸妝油喇 -_-
反之用上比較便宜但香味清新的,更好 ~
天竺葵,玫瑰草,香蜂草,薰衣草,茶樹
這些都真的不錯不錯 !!
特別是後 2者,不單殺菌舒緩... 份量輕重一時失手都不怕,因為實在溫和得很...
價錢?
近日我迷戀的 Q 家
薰衣草EO 10ml 連郵才 8英磅上下 , 茶樹 10ml 也都是只 8英磅上下... ( 10ml油大概有 200滴 )
( http://www.quinessence.com/alternate-ranges/h_l-9.htm )
葡萄籽油 100ml 連郵費都是 4.99 英磅 (包郵了!)
( http://www.quinessence.com/products/grapeseed_oil-319.htm )
計計計計計下,一支卸妝油的成本... 最貴的反而變了是樽仔的價格了
因為淨計植物基礎油 + EO + 乳化劑... 成本都不用 $90? ...
抵玩抵玩 !!

當然愈大量製作,愈大量入手會更便宜喇
所以我就一直同d 朋友夾份玩law ! bye bye ~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...