28.6.10

夏日炎炎... 消暑的方法? ( TEA PLUS )

天時暑熱,午餐遇上了一盒幾乎只得雞骨的北菇雞飯...-_-
有夠灰心... ( 平時的蒸飯不是只得雞肉的嗎? ... 唉... 我... 無言 )
走上行人路上閒逛一下
剛巧路過公司附近的 TEA PLUS



隨便拿幾杯飲品去給自己和同事... 消消暑,降降火吧...
公司的同事,老中青 三代人都在
一人一杯...



我選的是



可能因為我本身不嗜甜,
我最怕台式飲品泡以大量糖水作伴...
這杯啜啜寒天我個人認為真的不錯,清甜清甜的
而且有d 野咬下口的確無咁單調...
寒天系列我一定會再試既 :)
推薦推薦 !!

另外選左一杯 藍莓珍珠奶茶給同事 G...




佢一邊飲... 我企係一邊真係笑死左 XD !
藍莓撞奶茶... ... ... XDDDDDDD
太有新意喇 ...
有新意到有點點可怕... ... :o
下次都係揀番正常d 既味道好 dd...

而年紀較長的同事 T...
就點了金桔蘆薈鮮紅茶比佢~



整體上都 ok,不過同事乙一直說太冷太冷... 飲品太多冰了
嗯嗯!! 下次我會記得 order 減冰 ga la :)
( 其實係因為咁多位同事之中只有同事乙唔洗走走踢踢... 齋坐緊係會怕凍喇 haha )

同事 K 就飲巨峰提子水晶優酪



同事 K 係我地四個入邊最年輕既 ~
這一杯飲品佢話比較甜左d,
但係呢杯野有椰果咬口之外,
還有些爽爽口的東西咬下,幾得意 wo !
ok !! 講到我下次都想試一試優酪系列 !!
最多我叫佢地減甜 law ~ 

其實 TEA PLUS 仲有成大張紙咁多款...



咁岩我公司附近又真係得佢一間台式飲品店 wo...
有時口痕痕咪爬過去買番杯解一解悶 law ~
有咩比起夏日炎炎飲番杯凍入心既飲品更好享受 ??
BYEBYE~~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...