11.9.10

又係正經野唔做,亂吹水既時間 ~  (YO ! 我為自己鼓掌)
睇題目就知我想講下唔多襯
我本命格既 ...  "慳"

此言何來??
假如你有心機寫番 D 美容文章,又得到些同好的姊妹們認同...
見解獨到又精闢,深入民心又有個人風格
講真,品牌 PR 絕對歡迎你
依個絕對係現在的潮流和趨勢,而當然我亦樂在其中。

留心睇我 BLOG 既朋友都知道,我亦未必所有野都係洗錢買番黎...
雖然,好大部份都仲係 ... :)
不過接下試用又何況 ?????
只要說的都是真心,何需怕?!
(至少我對燈火發誓,我係 !)

輕鬆 D 喇,香港人。

***

話說好耐之前拎番黎既 BIOTHERM AQUASOURCE NON STOP ~ (試用)
終於 K.O. !!
在 K.O. 前,這樽凝膠令我愛上在上粉底前先薄上一層 GEL
所以我又買多左樽 -_-...



在買完之後,發現在 fb JOIN  LOREAL PARIS 既  FANS PAGE ... ~_~
謝謝
,我又收到凝膠一盒... (圖中右方)
真係陰差陽錯...  早知可以慳番樽喇  (兜巴醒自己既感覺...)

不過碎碎念地也要說, BIOTHERM 這樽凝膠原來也要 $330?$350?
我有點點悔疚,我有點點想念 NARS 的 AQUA GEL ... ...
(因為NARS 我有折而且還有現金劵,減完先5 - 600 但 100ml... ... ... 泣)
幸好我能說服自己, biotherm 這樽東東的確不錯喇 -_-...
下次再買 NARS...

***

至於用完果個吉樽又如何?...
放左係個洗手間個架上邊... 無理佢成個星期之後 ~
竟然遇上 OLAY 活動,一換一 !!!



NICE ! NICE ! NICE !
吉樽換新品這招 !! 高 !! 絕 !! 妙 !!
( 雖然唔係第一個品牌咁做,不過我第一次遇上 -_-"?? )
換完之後真係身心開朗 !! 飯都食多幾碗 !!  ... (誇)

***

講左咁耐,到底 "慳" 咩?
  • 多 join 試用
  • 多 睇fb 品牌專頁
  • 多 睇beauty blog...
就算世事如棋,未必次次抽中選中揀中你
寫個blog je,咪當... 好似我咁... 吹下水... 識下朋友都ok 唷!!
至少慳番買雜誌既錢,又可以緊貼潮流 ~~ yo !

就算是鱔也好,不鱔也好。
寫一篇文也要勞心勞力的 ~

bye bye :)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...