2.9.10

你膠唔膠? -_-"

筆派掌門人的我,終於膠左喇。
哈哈哈...

事源,有點撲朔迷離。
可能是因為今年的夏天真的太熱?
可能是因為眼皮多左油? <<<<< (亂嗡 -_-)
可能是因為唔想刨筆?...

最有可能的... 是我基因突變 ... (~_~)

其實我一直都是眼線筆派的人~
說實在的,這麼多年來... 眼線膠和眼線液我都覺得好難用=.=
一來膠的,次次用完都要洗筆,唔洗又過唔到自己個關
二來液的,一畫多就好實好實... 條線實到... ><"

不過都漸漸改觀~~~ (可能係人大左,堅持少左)
PALGANTONE EYE LINER 開始~ 我體驗左眼線液的放便~
作為整個眼妝畫龍點晴,加重黑色。NICE。
開眼頭真係比起眼線筆好多多聲 (眼線筆經常漸漸的比眼水溶掉><")

從新戀上眼線液之後就輪到眼線膠,
家中備用的 眼線膠可真多了 ~~
MAC 的,MAYBELLINE 的,LOREAL 的, UD 的...
而且還有唔同色的@@"
但佢地一一都係塵封住的 哈哈!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...