28.12.10

寒天中的奢侈 (下)...~ 我的浸浴用品...

分開上下集撐撐人氣...
因為我怕上集我打字太多嚇死人~
又怕圖多大家LOAN 唔到... 
Y! BLOG 限圖廿張... 好煩!
唯有叫大家將就將就




平價的 MUJI
紫藤味
我也不知道這個BATH SALT 是不是天然野? 佢既紫色... 濃到...

香味也挺舒服的,價錢平平,放一樽在家守門口就最好...






又係 ORIGINS
大大樽...
這個BATH SALT ~ 溝出黎既水... 有D 似... 黃泥水=.=





CRABTREE & EVELYN
沒有什麼特別~ 但因為入左一段時間LU,所以看似用得很密...




這樽藍色的 無名BATH SALT
我是在拍賣場找回來的
但這個卻是我咁多件之中,最愛



香味不濃不淡,剛好
溝出來的水,清清淡淡的藍...
如透澈的海水...
浸浴完~ 一整個浴間都是這個BATH SALT 的味道
哈~ 想起都很高興




新入手的,JS
~ 未打開蓋子已經聞到味LA
下次出blog 讓它當主角一下




桃味的BATH SALT
,又係無名地在拍賣場找回來
好細樽,不過一次已經用左半樽... 囧
因為只得一DDDDD 桃味,
囧... 結果我愈倒愈多...
的...






淨係浸SALT ,有時都... 幾乾
所以我會在水中加少少油...
又係 ORIGINS
這個味浸完會很好睡的... 我每次只用 3 4 滴而已




下方這樽其實係FOR 按摩用的
不過又係比我加落水入邊浸,一點點就好...
只係想... 浸水同時有一點點油份
AESOP





敗金族後記...
其實儲儲埋埋咁多沖涼既用品...
每次我玩水水到底會用咩??

無GA... 無特定...
A+B+C 又得
A+B 又得~
C+D 又得...
E+F+A 都得...
方程式??
嗯...
差不多喇...
只要自己喜歡,想溝什麼出來,有什麼問題?
如果你喜歡... 倒D 紅酒落水浸都得~ 鮮奶又得... 茶包都得
不過...
最重要係
記得洗浴缸



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...