28.2.11

Dermes, 真實的永久 ( 字多 )



看到樓上這幅圖,假如以為又是免費的試用推銷文你就錯了...
PAID ! ... 我有比錢ga
***
Once upon a time...
...
說到脫毛,真的要由從前說起來...
我和很多人一樣,由「有毛未有翼」果刻已經想盡辦法去解決身上多餘的毛髮
以往還沒有什麼經濟能力的時候,選的方法莫過於用「剃刀」或「鉗」
說真的,... 「鉗」這個方法還真的挺爽... 看到毛髮整條連根拔起=.=
真是有點莫名快感 ... ( 有點變態...  )
不過當我拔完一邊「加拿大」的時候,我條頸幾乎節斷...
而且這個方法絕對錯誤!!
分分鐘令到毛髮倒生,生係皮膚底打曬圈都唔識"標"出黎丫
所以...
最後長久地選用還是「剃刀」這個方法...
不過愈剃... d皮膚愈係灰灰黑黑咁...


兩年前左右,有位朋友誘我...
一起去做「激光」脫毛
大概 $2K 吧,十次療程...
便宜吧? 而且十次還可以自己選打腋下 OR 打唇
印象中我大概選了六次是唇,四次是「加拿大」

感受?
痛 ! 真係好囧痛 ! 唇痛,加拿大就真係好囧囧囧痛 !
以往未曾試過「激光」脫毛的我,幾乎以為這種痛是「應份」的
痛也不重要,問題是成果...!
結果 2K打完,毛還是努力地茁壯成長... *_*
***
後來,在 FB 看到某店做「激光體驗」
OK ... JOINED !
結果... 堅係體驗... 
懶人金還特意幫這個「體驗」寫了一篇文章
( 想找舊文要在這 Y!BLOG 找找記錄 )
***
最後最後... 在FB 找了另一個真實的試做
呢間公司叫 dermes ...

已經是上年的 六七月的事了...
試完一次,即時... JOIN 左

今日,我既唇毛已經打完一個 plan 喇 : )
所以是時候回顧...
***
我選了唇部激光試做,之後即時 join plan ,
時段選了 non peak ( 普通 OL OFFICE HOUR 的時間,平D ma... )
價錢 $3K,仲可以分期...

引得我即時 JOIN 的原因 :
  • 解釋毛髮生長和過程須知,多過 HARD SELL 我買 PLAN ( 我 LIKE!! )
  • 價錢和服務,合理比例
  • 美容師 NOMI 好靚女 ( 依家已經係靚媽媽喇! )
  • 過程真係唔多覺痛 ! 而且唔難受...
  • 唔多洗「等」。準時到的話,到場至離開十五分鐘內完成...
...
WELL ... 講左咁耐...
無圖無野講...




呢張相真的... 「見龍卸甲」
脫掉了我最愛的濃妝,卸下了我的假眼... ( 而且還著緊睡衣 -_-" )
終極完成療程後的照片
唇邊所有灰灰暗暗的毛髮位,已經還我亮白 !
以後我都唔再需要將自己唇妝照片,BLUR 到丫媽都唔認得 !!
HAHAHA !!
***
***
***
故事說到這裡... 來個激光脫毛 「番外篇」
我等了成年... 等到頭髮都短了,頸都長了,唇毛幾乎脫完了... ...
我終於等到 DERMES 既 PR 既垂青~
以一個 BLOGGER 身份去體驗一次免費激光脫「加拿大」 (OH YEAH!)

免費激光「加拿大」之旅 + 最後一Q 唇毛激光同日進行...

BLOGGER 身份的好處是,可以明目張膽的在場地拍照 !

這是治療房子內的佈局



兩個字 : 簡潔

***

亨利大廈 25 樓的接待處






睇完佈局...
睇番最重要既野

益街坊時間...
大家只要用下邊呢條 link
http://www.dermes.com.hk/edm/201101/DBLXM0211E/Form.aspx?ref=DBLOL0211E 
Kick 入去 join 試做激光脫毛
無論最後有冇比錢 JOIN 到 PLAN...
只要完成試做,都會有一支 100ML 既 BIODERMA H2O ( 卸妝水 )
送比你帶走

鐘意既,隨便 KICK ! 唔洗多謝我 !
呢個優惠適用於三月添ga
***
後補資料,
雖然我依家既唇 plan 已經打完曬... ($3k 都隨時間人間蒸發了T_T)
不過...
何為「相信永久」?
就係... 只要有毛BB 出現,就可以再去搵我既治療師打過 : )

其實我仲想打多好多次既「加拿大」,臉毛,大腿小腿,比堅尼,手毛腳毛...
阿?! 點解脫毛會變成習慣了的喜好丫?! ...HAHAHA...


BYE BYE!!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...