1.10.09

九月~ 好物 (潤唇油)

金牌推介 一停就是停了幾個月
這幾個月中... 說真的
不是找不出一樣半樣我想特別推薦
只是有些放了在其他blog 文中推了 我就不想特別再推
curel 的卸妝蜜,龍城找到的眼線筆... 本身都可以入圍
可是最後因為出了文 又不想再重新再說了


今次為大家介紹的是



價錢 : $45 @ 屈仔

說說敗金族對潤唇膏的要求
1. 不能"傑",
2. 不能痴立立 (但唔知點解唇彩痴立立我又頂得住wo)
3. 要有一種... 一搽在唇上立即溶掉的感覺 (入口即溶?) ..(只溶係口不溶係手?!?!?!)
4. 夠潤,唔洗成日補! (因為我只會係去完洗手間,洗完手果下補一補...)
* 注 : 對於第四點應該會有人問點解我唔用支裝,皆因我以前喜歡的支裝潤唇膏,我已經用到悶左... 要轉! 支裝潤唇膏合我要求的,只有DHC ~ (又GAME OVER 了)
5. 最好有防曬...

總結我這個麻煩人的要求後
我找到的就是 QV 這支東東
SPF 20 , "入口即溶"... 而且對於我呢個成日咬唇啜唇既人來講
都唔洗成日補,唇都可以仍然KEEP 到潤
而且質地還真的水水潤潤唷...



手指頭搽完~
不洗手都不覺得指頭痴笠笠...
挺好的!
大家可以考慮看看
(卓記應該會比較便宜... 但敗金族為了"正"字標籤,所以在屈仔買了... )

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...