30.10.09

NARS 粉底短評

我之前出過的隨想... 提過近日腦生塞
想不到出什麼 POST 比較好 ...
SIS 比比 提議我可以做個 NARS 既粉底 POST ~
好吧! 當然無問題...



NARS 的粉底,我共入了兩支 :
1. SHEER MATTE FOUNDATION (DEAUVILLE  ~ LIGHT 4)
2. SHEER GLOW FOUNDATION (FIJI ~ LIGHT 5)

MATTE 的樽子是用磨沙樽仔
而...
GLOW 的樽子是用透明樽仔



今次我選了MATTE 的來玩玩,...





或者你會問...
LIGHT 系中有 LIGHT 1, 2, 3, 4, 5...
我一來就選到 LIGHT 4 了???

事實上是因為...
LIGHT 1,2... 都是帶紅的粉底....
而 LIGHT 3-5 就是帶黃

我不喜歡買帶紅的粉底

,所以不用揀得那麼苦... 一來就是試 LIGHT 3... 可惜太淺了...
LIGHT 4 - 5 ,兩色我都 OK !
最怕要揀野.... ,所以就包了MATTE 和 GLOW 各一




我有個小習慣... 用某牌的粉底,喜歡用番某牌的底妝品 :




完整地試左三日,斷斷續續地算有一星期了...
如果只是 NARS 自己和自己比較的話 ~ 好似太無新意



敗金族前一陣子看試用文的同時,也買了一樽 "試用品牌" 的粉底回家 (不便在文中公報,請悄悄留問)
如果和試用品牌的粉底比較 ~


保濕 : NARS 粉底,不乾... 但 FEEL 不到很保濕。 試用品牌的粉底保濕比起 NARS ,強 !
遮瑕 : 試用品牌厚 D... 唔洗用遮瑕都OK。NARS 的粉底要補補遮瑕膏。
易推 : 不相伯仲

價錢 : NARS 貴 D... (試用品牌的 SIZE 和 NARS 剛好大家都是 30g and 30ml)
衛生 : 試用品牌下下子都要用匙仔,煩。
NARS 有 PUMP PUMP... 爽!!

色度 : NARS 有 MATTE 20 隻深淺色,GLOW 20 隻深淺色,total 40隻色,由白皮豬到黑皮豬,都一定有隻岩你!
(不過東方人,有幾多唔同既色呀? 囧...)


NARS 其中一樣 勝出幾條街既地方係,佢既粉底上面後,係粉 PO 中... 絕不變色,絕不沈澱。
(選中合適色度為準...)


圖中見到的 左方是NARS ,右方是 試用品牌...
2 隻都是我的膚色粉底



試用品牌那舊,實物睇到... 足足深左 1-2 度。

實話實幹 ,比我選...
冬天我應該會選 "試用品牌",因為講真 ~ 價錢平,而且保濕是大前提...

不過唔知到左春夏天,"試用品牌" 會唔會用唔到呢 ?  因為 NARS 有控油 wo...
我就放長雙眼睇睇 ~ hahaaaaa

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...