23.10.09

給雙眼最好 SK-II ADVANCED EYE TREATMENT FILM

早幾日無無聊聊...
將自己打BLOG 以來的圖片稍稍的看了一次...
竟然比我搵到...
另一些極度驚嚇的照片


雖然說極度驚嚇
但 !
絕對... 要
極度 HARD SELL
極度高興
極度欣喜
為大家再推 SK-II ADVANCED EYE TREATMENT FILM



有相為証...
今時今日我對眼...







嚇人舊相中...
...
準備好未?
我的嚇人眼紋 @ 20080729



呢張相已經係手震影出黎...
理應糢糢糊糊過到骨...
所有好處壞處都應該收得埋...
不過你地睇下... 條眼紋真係慘不忍睹



RELVON + DHC + CPD + SKII
購入SKII 是由 樓上這篇文開始...




用了大約...四個月?!  的文章 : 敗金族的眼妝 (沒有執過相... 只cut 過size)
用了SK-II 五個月的文章 :   NARS ~ CLEO (少不免也會有點樽頸位... )




前一排出門...
阿GI 見到我 又話我條眼紋出番黎...
嚇死我 ~
只係停左幾個月... 又開始番兜? 唔係下話...
好在家中必需 SK-II  (本身打算入左冬先開黎用... 因為真係貴貴地)
搽番一星期 左右 ~
2009年10月16日





先不要留意為什麼我將條眼線畫到咁長...
搞到變左... "
 <<<佢咁
因為我學緊畫長條眼線... 想大大大眼ma...
原來畫長眼線唔夾我 (又或者係因為我唔肯開眼頭...)
但我對我近日的眼皮膚...
可真的信心充足...
再看吧...
長眼線在側面看,.... 我的眼神何其吸引



或者...
是因為我近日睡得好 食得好?
日日都訓夠自己的要求 ~ heheheeee



anyway ~
SK-II 是自己錢買的
好與不好... 我可以爽脆直說!
番兜再番兜是一定有原因的喇...


但... 貨夾人
你買到唔岩,唔好怪我呀 ~ 謝丫




想買SKII 而又想比較便宜或抵D 既入手方法 :
一 . 可以試下選星期五用信用卡買,因為有回贈 (爛爛爛...)
二 . 搵有SOGO 卡的朋友於SOGO 買,至少有分可以儲 <<< 未經我CONFRIM GA
三 . 敗金是用了姑姐送的SOGO 現金劵... 入呢支(第3支) 所以幾乎唔洗自己比錢 HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
四 . 去SKII 購物時問BA 姐姐拎多幾支同一樣既SAMPLE,平均番條數
五 . 如果未想買貨SIZE,都可以考慮在SA記買SAMPLE 既... Y 拍都有... 因為SKII 連SAMPLE 都有有限日期提供,高檔貨就係高檔貨 ~ (不過卓記就唔建議係果到買SAMPLE 喇...)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...