25.10.09

又到食蟹的季節...

早幾年因為每年一到秋風起
氣管就唔妥...
所以年年都被限制食蟹的數量...
今年一於唔理咁多!
有蟹趁早食 wakakakaaaaaaaaaaaaaaa!
(其實我唔多明點解咳唔比食蟹,好似話因為"涼" 所以會愈食愈咳?)


唔理咁多喇.... !! ><"


我去買蟹既時候就諗...
我同男人 2 個人食得幾多???
不斷拆殼咁忙碌... 拆完都飽喇... 所以唔想買太細隻
$240 一斤既size 好似比較有feel



買 3隻,係因為故意要大家爭下 !
食得快... 就食多隻,如果唔係就 .... hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
大家唔好奇怪我點解會拎隻蟹係台到玩...
因為新鮮既大閘蟹係唔會腥ga ~ 所以我就成機拎住隻蟹四圍走...
反正間屋係男人既 XDDDDD............




洗白白之後就可以反轉落鑊蒸...
15分鐘就ok ~





男人負責拆草繩我就負責影下相咁 ~





放到咁既姿態都係因為想佢快 D 凍





哇 ! 哇 ! 哇 ! 囧囧囧囧囧!!!
呢D 就係金黃色的寶物喇....





個殼好多,個身入邊都好多 ~





之後... 無再影喇...
要拆蟹...
BYE ~




蟹 : 購於CWB TIMES 附近的老店,我每年都係食呢間,不二之選 ~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...