20.12.09

完了一個長假期...

明天又要開始工作了...
這個星期過得有夠充實 ~
放了六天假期... (先放 2,番一天,再放 4....)
幾乎每天都在食食食食食... 訓訓訓....
天天都睡足十多小時... 有夠浪費時間 哈哈!!


在這假期中...
很想把手機,電腦全部關掉...
可是嘛... 電腦毒中得太深,沒有上網好像會和世界斷了連繫的
結果還是...
唉 ~


今年的聖誕節和男人BOOK 了...



想輕鬆一下~


又預早吃了我們的聖誕大餐
在我的同事的介紹下去了...
晚餐選了~



(圖片COPY 自開飯喇!! )
你或者會問...
阿? 那麼早慶祝??
哈... 本人今年抽著"好簽" ,聖誕節番通宵...




荃灣區的 : FAT ANGELO'S   (肥天使!? )


地點位於 ~



下的廣場...
$250 一位,加一收費 ~ 餐單上的東西任叫任吃~~...
讓大家看看食物的圖片吧~



我要了紅酒,男人要了白酒... (紅酒愈飲愈酸... 後來我放棄改了飲可樂)





炸軟殼蟹



忌廉海鮮湯



海鮮忌廉天使面



肉丸球



辣蒜西蘭花



海鮮拼盤...



全晚最好味既係...拼盤上的蒜包



還有這個我堅持一定要叫的
"瘋狂雪糕新地"
TOTAL 有5個雪糕球...




有幾瘋狂? 同支匙比大細就知...



芝士餅...





看完這麼多圖片有冇流口水?
其實.... 係相機影得靚ja...
佢地既食物,唔知係唔係因為天氣凍? 加上廚房好遠??
黎到台面都好凍...
所以要把握時機...在暖暖地就好食曬要食既野....
但係...
軟殼蟹真係軟ga,天使面又真係好似天使咁純潔...一 d 咸味都無,肉丸又得堆肉碎...
不過勝在地方大,但無咩客...
所以服務都好周到 ...
嘻嘻...
無所謂喇 !
間野我揀既~
下次揀過另一間好d 既食過~


送多幾張圖比大家睇睇....



是酒店中的糖果屋聖誕節裝飾...





最後
送上我和男人和王子給大家的祝福~
祝大家
聖誕節快樂
和身邊既人~
甜甜蜜蜜!!





靚仔証件相

HAPPY X'MAS

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...