7.12.09

聖誕節第三炮 ~ 由灰色英國來的禮


感謝 喵記  ~ 感謝喵記靚靚媽媽
在聖誕節前敗金族又可以看看自己這一年
仲有咩禮物係 碌爆人情牌卡 ~ 而買番黎既 (小知碌爆我又碌下自己果張咁)
一整袋之中... 如果比你估
你估到有咩嘛???




先來的有...................





( 敗金係 VIP ~  )
期待已久的 URBAN DECAY 眼線筆 ~
又易畫又易推,色又靚
加上~ 不化 (但我本來就不是油眼)
我愛死了 ...
近日我都在寵幸佢,而將最愛丟係一邊
不過~ 淨係眼線筆姐,唔好爭寵住ma,HAHAHAAAAAAAA
這個量,應該夠我用三年喇...
哇哈哈 !
不過我家中的眼線筆,不下五十支... 囧囧囧囧囧!! 十年唔洗買...


還有~ E45



紅爆 濕疹界的 CREAM
雖然敗金族沒有濕疹的煩惱,不過見人地讚得咁... "英國有香港無" (天上有地下無的改篇)
咪即管入少少黎試~
我最鐘意當隻精明 白老鼠...


...
其實 ~ 還有... 其他牌子的 眼線... (又眼線????? ~ )



無喇... 我用完 ROC 後生左十年嘛,依家就買多十年既眼線有咩所謂???? (囧! 又借口)
GOSH 的眼線有一剎那間在英國價錢好 OK !  <<< 唔好問我幾OK 喇,我買野唔記數字...




還有 RIMMEL ~ 的眼線,睫毛液 加 粉底





袋子中還有什麼? 什麼? 什麼?
想知?
由得你地慢慢等下...
聖誕節第三四五炮慢慢放...
死未???
明眼人一睇... 就知,最強既 MAC 仍未出現喇~
保証有料到 ! ( 敗金Q 嘜保証)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...