26.12.09

寒食? 韓食...

一家人做冬...
今次姑姐選地,銅鑼灣伽倻



我地今次係食韓燒
評價 :  + 1/2
價錢 : $3XX 每位
埋單,3XXX ~ TOTAL 十個大人頭 (  ... 姑姐一個比曬,如果係我比... 實痛死)




開飯喇 ~ 介紹後,對呢間野信心十足
當然最後亦無失望 (除左價錢比較貴之外都還好)
由最初的六小碟泡菜... 開始
已經好味到爆 ! (除左豆腐外)





豆腐嘛? 我麻麻地...
而且仲要加蔥... 





甜薯值得一讚!! 好味好味 !!



下方這碟是 "深海水怪"?? (請加點點幻想力)



我細佬大人最愛 "生OUT OUT" 的菜...
敗金族... 從來不愛"生"菜的,包括... 沙律
除非係水果沙律...



下圖這碟牛...
把碟中的菜絲放到牛片中,包著吃...
有點 茹毛飲血 feel
不過牛片的確很 "鮮"...



細佬大人最愛...
...... 幾乎全台既"生"菜都由佢負責清理





牛...  (名字忘了)



雞...



終於有一碟我記得係咩喇...
牛肋骨
評價 :
我地安歌左多一碟ga ~
可能我會為左佢再去一次都唔定!!



炒年糕
好食ga ! d 年糕厚切,煙煙靭靱 ,但唔痴牙! 好味好味 !!



泡菜豬頸肉,泡菜好辣!! 不過岩我呀!!
我係味濃一派...



八爪魚?
普普通通,ok 好食。



除左牛肋骨外,我試曬全場,最好食係呢碟!! (笑...)
竟然係外表普通既薄餅!!



因為我地叫既係set 餐~
一個六人set,一個二人set ~
所以送左八個小小雪糕球,...
其實大家都飽到反肚,好在個雪糕ball 認真迷李,good!





沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...