9.12.09

聖誕節第六炮 ~ 我愛高達也愛弟弟


唔知大家有冇留意
MTR 出左高達記念票...
有馬沙專用機渣古 (紅勇 ~ 唔知有冇打錯字添)
也有阿寶專用機 (如果無記錯就是 RX-78)
簡直就是高達系列中既二位經典人物


託朋友們的鴻福
我入了六套
因為男性朋友要了一套
細佬要了一套
遠在台灣的細佬留左一套 (我幾時多左個細佬? HAHAHA... 係情同姊弟喇)
公司同事 留我一套...
BLOG 友買比仔仔一套...


幾乎無曬LU ~
HAHAAAAA
我就是我 ~ 一入就是半打?!
...
你不懂了...
高達記念套票係值得買的喇!
你知道嘛?
這樣多年...
有見過MTR 出高達嗎?
沒有
所以... HAHAAAAAAAAAAA

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...