14.12.09

來年... 我們不再相見!! SEPHORA

請容我今天來這裡耍一點少笨...


話說早幾天 ~ ( 12月9日)
我收到了 SEPHORA 寄給我的EMAIL



開心了一下子...
嘿?! ... 原來...
在 SEPHORA 買野儲分,是有用的唷??!!
(之前真係不知道耶... 我還以為積分都只是可以換那些對我沒有吸引力的東西而已)
不知不覺間... 我儲了 938分 !? (高興高興...)


於是...
11 號那天... 在朗豪坊的專門店買完了LOREAL 之後~
還高高興興的叫專門店幫我KEEP 起戰利品,皆因我要去SEPHORA 朝朝聖
對換 ~ 我一年來努力的成果
嘻...


去到SEPHORA 之後,我過了人生最痛苦的半小時
因為...
我想買ESTEE XXXXXX, 又想買 OPX ,又想買倩X....
又想買SEPHORA 的掃掃~
在店中穿來穿去... 最後決定帶走 ESTEE 的東東 (先不說我想買什麼~ )
...
在走近COUNTER 前...
問問 SALES... 是否可以積分當錢 換禮?!
...
...
...
...
...
唉... 我笨...
原來EMAIL 中... 說的FINAL CHANCE : 13 DEC
是指...
只餘下這天 ~ 13 DEC
而不是...
由收信起... 至到13 DEC...
...
慳番...
唉 ~
回到家...
再看清楚EMAIL ~


把它連結的 KICK 到 SEPHORA 的 HK 網頁



OK !!
算...
我認笨了...
你們這家店...
只選了3個星期日...來給MEMBER 積分換禮
你好耶!!
3 個都是星期日...
即係叫我不用去買...
...
你估每個行業都可以放星期日既假咩?! ><"
...
哼!!!
咁來年...
我們亦不要相見了!!
個個品牌都至少比一個月半個月會員換禮同時...
你只給 3天...
哼!!
來年要用的眼膜 --- 屈記買
來年要用的OPI --- 上網買
來年要用的護膚品 --- 專門店買!!
來年要用的外國化妝品 --- 我叫朋友外國買 或者慳番唔買...
><""""!!


我 ~ 敗金族... 也只不過想洗錢洗得好似精明點...
所以! 來年不會再和你相見喇!!
拜拜你條尾 ><"


==========================================
敗金族後記 ~
我這篇POST 其實應該早在昨天OR前天就應該POST的
要提提大家13 號去洗左自己一年既敗家記錄...
可惜陰差陽錯之下,一直無時間...
大家別怪我咁遲先提大家...
(依家仲係 13號的晚上 8點24分... 趕得及的... 快去洗底)


但其實我想問...
有幾多人知道 SEPHORA 既分可以當錢買野呢??

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...