14.1.10

LALALALALA ~ LA MER

見到我個題目~ 唔洗諗喇~
開心仔野黎既...
多謝多謝好友的好友 momomo
佢唔有預謀地敗家既話,我就唔可以 "洗橫手" 來一招橫刀奪愛


今次買咩呢?
就係... 正價唔捨得買...既 la mer 碎粉



喂! d 粉真係幼到喊,影都影唔到比你地睇喇!!
(其實正確 D 係... 個太陽光古古怪怪,我 D 相都古古怪怪... 顯醜不如藏拙)
所以不如你地自己去 counter 試試
因為佢算係~ 一開蓋會有 "霧" 走出黎果隻
真係好幼好幼好幼呀 ~ 囧
奢華感加質感 ~ 雙重好感令我腳仔軟喇...
即時出力搶搶搶...


不過... 粉身比較幼既粉,你就唔能夠期望佢比到好多既控油你喇
哈哈哈 ~
有冇少少心動 ?
心動的你都請放心~
因為這個碎粉長期斷貨
心動的話都要等多三個月




至於敗金點解話自己正價唔買 ?
係唔係有discount ?
NONONO ~
因為...



我只係打劫左一半樽 JA ~
MOMOMO 竟然仲讓左個原裝樽加原裝粉PO 比我
爽呀!
LOVE U ~ MOMOMO

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...