22.1.10

SAY HI TO ALL! ~ from pigments


MS PIGMENTS 與大家對話:
HI ~ 各位美女,修身後的我將於 2月18日在香港與大家見見面。
假如大家想一睹我的芳容,請在 2月18日來MAC 專門店喇!!




敗金族 : 官網...
ALL AGES, ALL RACES, ALL SEXS 系列中,都有2樽 PIGMENT 出現...
我最愛情報網提供... 21/01 就會見到 ALL AGES, ALL RACES, ALL SEXS ...
(紅筆為更正後內容)



那麼? 她會是搶閘出世的修身版?




再悄悄地告訴大家,2010 的首半年
MAC 將會有多於 16新系列 於本港發售,
大家儲定彈藥做定功課喇!
我都唔介意大家得閒黎搵下我,傾傾邊個系列最想買咩既...
HAHAHAHA... 講到買野就最開心~ 特別係MAC
SEE YOU~~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...