8.5.11

[ 評 ] Biolane : 1, moisturizing cream 2, talc liquide ( 爽身粉cream )

唔想大家等到斷氣都未再等到敗金篇,一次過兩件如何?

( 我突然覺得自己好 nice law... ...  ... 有冇人想向我丟磚頭? 嘻嘻)
***
BIOLANE ~ MOISTURIZING CREAM ( 呢支係無香ga )



有跟開我 FB FANS PAGE 帖既朋友,都知...
呢支野係我大頭蝦買錯既 -_-
其實原先係想買有香果支,點知誤中副車...
不過有冇後悔? 又無WO...

味道 : 無香
質地 : 略帶油份感覺,但絕不厚重。春夏用,合適。秋冬,不詳。冷氣下,可。
持久 : 沐浴完,塗搽,可以一天不用再補... 除非你似我 -_-",十分喜歡沖涼...
特別之處 : 指明可以給敏感肌,BB 仔,濕疹人仕使用,因為配方溫和。

敗金族用 「九品中正制」 來評 : 中中
評語 : 中規中矩,沒過大期望與失望。
滋而不膩,挺舒服,但沒有過大吸引力引我續購。
身體有敏感的人士 or 濕疹可以試試,
但我未試得出佢是否真的防敏或是否合適閣下。
如有不適,歡迎拆其照牌及告知在下。

# 買左就會用完佢,但再買之機會 ... 真係「五五波」,
畢竟 body cream 有太多不同的選擇了...
不過我都想試試秋冬天到底佢夠唔夠力既...
因為冬天我極愛沖勁熱水,身體好多時都會痕ga ~ (有d抵死)
***
BIOLANE ~ TALC LIQUIDE



TALC LIQUIDE <--- 稱之為 「爽身粉 CREAM」 吧?
有趣的質地,先 CREAM,後變成爽身粉
在身體打個轉,就成了薄薄的一層粉 ~
香味討好,也女性化
BB 味?? NO,不像。 ( 不過香味這回事始終很個人的... )

香味持久度 : 算係KEEP 到兩個鐘左右... (之後可能因為鼻子聞純左... )
乾爽持久度 : 呢 D 天氣一出汗就玩完... 不過在室內的話,都可以KEEP 到。

敗金族用 「九品中正制」 來評 : 下上         ( 嚇!?)
評語 : 質地好,香味好,功效 OK 好,卻評為下上...?!

我的意見是... 爽身粉再好也是爽身粉
既然我身體皮膚已經不似bb 那般嫩,也沒有過別過敏,
$125 得 100ml !! ... 一 ml 要幾錢丫?! $1.25 !!!!! crazy !!!
想全日清爽我寧願用止汗噴霧 !!
幾十蚊支有排用 ~ 而且持久好多添!! 

## 順帶一提,我只會將面上用唔到既 cream 用落身,
好少將用係身既野... 倒轉用係面...

呢支野,我睇到話... 「尿疹」兩個字,更加抗拒用係面... thx... :(


***
***
後記 :
成日劣評 [ 敗金篇 ] ?
無計,比錢買既系列,係惡D ga la...
對住件貨,始終會有更多期望 ...
如果 [敗金篇] 的產品全部都係 free gift, 我保証每件上升 at least 2個級
保証 「九品陽紋鏤花金」,都即時升格「七品素金」丫~


又打完
DISMISS ~ <3

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...