25.5.11

不聽老人言,吃虧在眼前?

一定有看過吧,金裝XX 的奶粉廣告... 吳君如版

每次看,我每次都皺眉



一句由吳小姐發問的問題 : 「你聽邊個講,食 xx 會便便無咁暢順 ? 」
然後的一連串對話...

引發到的問題是 :
  1. 家姐講既野,以後都唔信
  2. 唔好人講就信
  3. 更嚴重的是 : 囡囡好似便便咁靚? / 便便好似囡囡咁靚?
OMG !

但係,有 85% 試過此奶粉的媽咪都認為此奶粉有助 BB 軟化便便?
這不是証明了,此奶粉甚好??


是吧? 應該很好對嗎??


我自問沒有念過市場學 / 行銷學... 或其他大概類同的學科
這種廣告中的 MAGIC WORD,我只會聽完覺得有點不適... 但又說不出來
像似 「催眠」 ...
有種印象 / 記憶入左腦,然後... 日後每次見到 XX 牌奶粉
我都會想起「便便」
這也許是一種科學化的咒語,市場學的魔術,偽生活的包裝...


但無論如何,這個廣告倒是挺成功吧?
一來,假如日後我有朋友的 BB 便便唔靚,
或許我就會無名地記起 XX牌奶粉的廣告,然後推薦她
二來,BB 有冇唔舒服,根本唔識點表達,
於是媽媽們不外乎就是看 「便便」 看 「VV」,
( 就等同如我養貓... 也是不外乎看牠是否「食得」「玩得」「痾得」 )
另一廣告中,甚至說到... BB有便便... 要去 「SHARE」 同 「LIKE」

# 現在的廣告真的有趣到不行!! [LIKE]


最後,在整個廣告中,我覺得更 「FUNNY 」的 MESSAGE,
是何解因為「家姐」講過XX奶粉不好,
但因為自己比囡囡試過以後... 覺得好
就決定「以後不信家姐」...

認真說,如果我係佢家姐... 我聽完 / 睇完呢句說話,呢個廣告
真係心都淡。 -_-


其實不外乎是 :

甲之良藥,乙之砒霜




無論是奶粉,或引申到美容這方
只要聞說的「事實」與切身的體驗不超越每人不同的忍耐底線
就輕鬆一點吧

這麼多年,我都不知道食過幾多笨笨蕉了
最多,以後就再學精一點,找些更可靠的消息

「以後都唔信」,就未免太偏激了 ^_^
哈哈

(不知所言,隨心抒發)

2 則留言:

  1. 我都覺得呢個廣告好搞笑, 個女有便便阿媽會靚左???

    回覆刪除
  2. DIN MA... 我到依家都唔識用 blog spot 覆留言=.=

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...