20.12.11

紫草皂


冬天流流,都唔知學咩人出汗疹... -_- 只要出完一身汗,就會有小紅點係心口,我頂! 
如果大粒D果D,仲會慢慢乾左甩皮添 :(
不過好在算快會退紅﹑退印,否則真係多多美白精華都唔夠搽胸口。

好家在,入秋時,係Y!拍是但但執左幾舊紫草皂番歸,一出小紅點,洗一晚加速就退紅... 大紅點,就兩日自然謝。但我只係用此皂洗在有紅點的地方lo... 因為我覺得唔夠潤丫! 可能係橄欖油或者比較潤既油落得唔夠多喇... <---(大家記得我學過下整皂嗎?雖然整得唔叻)

每舊皂 Y!拍 大概連郵 $40 上下,無話邊間好邊間唔好喇 ~ 我也是隨意 BID。

紫草骨 <--- 呢個中藥朵,大家可以 GOOGLE 下。其實佢對所有皮膚出現既問題都有幫助。

*選皂時,請選~ 指明係「手工」「冷製」,貨子會比較好。
用皂基做的皂,會顯示透明狀的...




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...