24.12.11

彈... MYLUXBOX


平心而論,作為訂戶($150 3個月),由預覽版開始見到SKII,打左好印象;之後十月收到 LM base,高興非常;十一月收到件貨size,感到快樂,但就丟曬d coupon;今個月呢盒,相比之下真係遜到不行鳥!!

MISSHA 簡直係毒藥! 丟得...
GIVENCY,又黎? 三個月喇... 好悶丫!
亮點係 GIRLEE 的 PIGMENT,淺粉紅,都幾好丫 :)... 化妝品我一定岩ga!
入邊仲有 COUPON 比你去學化妝,有一個月時間比你BOOK,OK 喇! (不過我唔需要喇,太忙了)
月曆,見到佢地有 HEART 既!

不過,最後,對我黎講最有用既係個盒,用黎放野,夠硬。

換左速遞,由 DHL 降班(?) 去無名物流,我其實OK wo! 因為12月係我唯一一個月係屋企可以收到貨既,所以我開心ga。

不過,係決定性既最後一個月,收到咁既內容...
我,不會繼訂了。




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...