21.3.09

快樂原素

琴日post 左首歌 又post 左d 自己既說話
雖然反應真的比起我post 敗家文差很多很多
不過!
開心最重要!!
今日 再接再厲 ~ 努力 講廢話  !


頭先番緊屋企個時 不斷係到諗諗諗
我以前鐘意做 d 咩?
去令自己 又令身邊既人開心呢???
原來又係敗家...
我以前好鐘意好鐘意送其他人禮物ga !
無論 大件 細件 ~  就係鐘意送
有時候買野送比人 見到個人收到 既表情
仲開心過自己收到
這叫 施比受更為有福嗎?
應該談不上是福氣吧 ^_^


人大了 ~ 好似好多野都忘記左
連 快樂既原素 都搵唔番出黎
變得需要更多更多既物質 去支持
更多更多的愛 去令自己知道被愛
去爭去搶去換去求 更多更多更多 ... 根本得不到的事物
結果得不到 ~ 空虛了 ~ 這種落空的感覺 真的很難受...


我還記得我有位同事對我講過...
"你買咁多野 又鐘意儲野 ~ 其實係因為你自己無安全感"
我記到依家呀 ~ 呢句說話
我不敢去認同 又不敢不認同她所說的
或者 我的確在堆積我自己的安全感
希望物質可以填滿那些人生中的空虛
但當愈買愈多... 就會發現... 我不是在填補人生中的空隙
只是在填補緊家中的空位時=_=
這刻... 真是萬念俱灰...


前陣子 去到情緒最最最沈既時候
竟然 ~ 連敗家都不能治療這種傷痛
阿!
我應該沒救了吧 ~
這麼多年來一直用來治療傷痛的 "藥物"
竟然一下子... 沒效了
那刻... 卻找不出另一個方法來自救...
唯有.... 拿起我的手提電話來
按呀按呀按呀 !! 一個個朋友 的電話 都出現眼前
我一個個的打電話給你們 ~ 高呼求救!


那刻~ 我慶幸 ! 我除了敗家這個沒用的方法來自救以外...
還有一堆朋友在旁 !
感謝一堆 ... 可以填滿我人生每天14小時的朋友在!!!
(敗金族 每天平均睡十小時 否則等同沒睡 )

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...